تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانیان همکاری‌های یکدیگر در مقابل کرونا را بازنشر کنند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتر منتشر کرد؛

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ورود ویروس کرونا به کشور، بلافاصله شاهد ورود سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف یکی پس از دیگری، برای کمک به کادر درمانی و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در کشور بودیم، ورود نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج، قوه قضائیه، سازمان صدا و سیما جهت مدیریت و کنترل بیماری و حتی کمک‌های جهادی مردم که به صورت داوطلبانه به میدان جنگ با کرونا آمدند و با تولید ملزومات بداشتی، ضدعفونی کردن معابر و خیلی از امور دیگر، به مردم خدمت‌رسانی کرده ودر این جنگ از هیچ کمک و دفاعی دریغ نکردند.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در این رابطه توئیتی در صفحه خود منتشر کرده و نوشت:

"از بنگاه‌های خبری ضد ملت ایران انتظاری نیست، اما از ایرانیان خارج از کشور انتظار می‌رود که هرکدام یک رسانه باشند:
در روایت همراهی ملت و دولت ایران علیه کرونا
در بیان تنگناهای تحریمی در ایام کرونا
در باز‌‌روایت مشاهدات کرونایی برای مردم ایران

ایرانیان کنار هم در مقابله با ‎کرونا"

ایرانیان کنار هم در مقابله با ‎#کرونا

بیشتر بخوانید: ترامپ دست پیش می‌گیرد پس نیافتد!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانیان همکاری‌های یکدیگر در مقابل کرونا را بازنشر کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..