تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CloudBeats – offline & cloud music player PRO 1.5.1 – موزی&#1705

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوش دادن به موسیقی یکی از کارهایی است که تقریبا تمام افراد با سنین مختلف انجام می‌دهند. به همین دلیل وسیله‌ای که به ما در این زمینه کمک می‌کند خیلی مهم است. کسانی که از تلفن همراه برای گوش دادن به موسیقی به استفاده می‌کنند باید به دنبال موزیک پلیری باشند که بتواند بهترین عملکرد را به آن‌ها ارائه بدهد. 

نرم افزار CloudBeats – offline & cloud music player  ساخته شده است که دقیقا همین کار را برای شما انجام دهد. این مدیاپلیر که بر پایه فضای ابری نیز هست هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین به شما سرویس دهی می‌کند. 

از ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توان به تکنولوژی بافر حرفه ای برای یک پخش روان و بدون تاخیر، تایمر داخلی برای متوقف سازی خودکار پخش، دسترسی به چندین باند اکولایزر و شخصی سازی صدای خروجی و ایجاد لیست های پخش سفارشی اشاره کرد.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CloudBeats – offline & cloud music player اندروید:

پشتیبانی از سرور های ابری گوناگون نظیر دراپ باکس، گوگل درایو، وان درایو و … دانلود موزیک های موجود بر سرور های ابری و پخش آفلاین آن ها پشتیبانی از فرمت های متنوع و پر طرفدار تکنولوژی بافر حرفه ای برای یک پخش روان و بدون تاخیر تایمر داخلی برای متوقف سازی خودکار پخش دسترسی به چندین باند اکولایزر و شخصی سازی صدای خروجی ایجاد لیست های پخش سفارشی

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 9 مگابايت

نسخه: 1.5.1

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر

    

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CloudBeats – offline & cloud music player PRO 1.5.1 – موزی&#1705»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..