تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مشکوک راننده بنز سوار به تجمع مردمی

قفلابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله مشکوک و شاید عامدانه یک راننده آلمانی در این کشور به تجمع مردم در جشن کارناوال آلمان، روز گذشته خبرساز شد. طی اخبار دریافت شده مربوط به این حادثه، روز گذشته یک مرد ۲۹ ساله آلمانی که راننده یک خودروی مرسدس بنز نقره‌ای رنگ بود در پی اقدامی خطرناک و مشکوک، از موانع جداکننده مسیر اتومبیل‌ها با محل تجمغ مردم عبور کرده و با سرعت به حاضرین در محل برخورد کرده‌است.

بر اثر این حمله مشکوک که عده‌ای آن را عامدانه خوانده و هدف اصلی راننده را نیز اقدام به کشتن مردم دانستند حدود ۳۰ نفر از مردم مصدوم‌و زخمی شدند که از این ۳۰ نفر، وضع ۱۰ نفر از آنان یه شدا وخیم گزارش داده شده و متاسفانه بیشتر این مصدومان، کودک هستند.

حمله مشکوک راننده بنز سوار به جمعیت مردم

بنا یر گزارش اعلام شده، فرد مجرم بلافاصله توسط پلیس دستگیر شده‌است اما این راننده به دلیل تصادفی که باعثش شده بود، درحال خاضر تحت معالجه قرار داشته و امکان بازجویی از او وجود ندارد به همین دلیل هدف او از این حمله همچنان نامشخص و نامعلوم است. اما طبق تحقیقات پلیس و پزشکی قانونی، احتمال مست بودن راننده رد شده است.

حمله مشکوک راننده بنز سوار به جمعیت مردم

بعد از این اتفاق، نیروهای امدادی و امنیتی در محل حاضر شده و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند، بر اساس این گزارش، تعدادی از مصدومان نیز که میزان جراحتشان سطحی بود در محل مداوا شده و به بیمارستان منتقل نشدند.

حمله مشکوک راننده بنز سوار به جمعیت مردم

پلیس همچنان در حال پیگیری موضوع و انجام تحقیقات برای روشن شدن حقیقت هستند.

حمله مشکوک راننده بنز سوار به جمعیت مردم

بیشتر بخوانید:

به خاطر فشار روانی کرونا فرصت ماه رجب را از دست ندهیم

 انتقاد کاربران از تبلیغ اینستاگرامی بهنوش بختیاری درباره شربت درمان کرونا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مشکوک راننده بنز سوار به تجمع مردمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..