تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان عرضه بازی Last of Us Part II به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی ویدئویی Last of Us Part II و Marvel's Iron Man VR که توسط شرکت سونی در حال ساخت بود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاده و این شرکت در پیام توئیتری  اعلام کرد که طی تصمیمات گرفته‌شده، انتشار این بازی به زمان دیگری موکول خواهد شد.

سونی در توییتر نوشت: " سونی تصمیم دارد عرضه بازی‌های The Last of US 2 و Marvel Iron Man VR را تا اطلاع ثانوی به تاخیر اندازد، چرا که بحران جهانی پیش آمده مانع از بهترین استقبال گیمرها از این عناوین خواهد شد. "

بازی سونی

بیشتر بخوانید: عنوان Uncharted 4، بازی رایگان پلی‌استیشن در ماه آوریل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان عرضه بازی Last of Us Part II به تعویق افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..