تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان Uncharted 4، بازی رایگان پلی‌استیشن در ماه آوریل

Uncharted 4، بازی رایگاه پلی‌استیشن در ماه آوریلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز سال نوی میلادی، سونی به افرادی که دارای حساب کاربری در PlayStation Plus هستند، این فرصت را داده است تا برخی از بهترین بازی‌های PS4 را به صورت رایگاه تجربه کنند. این ماه، این روند با بازی Uncharted 4: A Thief's End برای کاربران PS Plus ادامه خواهد داشت تا کاربران بتوانند آن را در ماه آوریل به صورت رایگان تجربه کنند. کسانی که کلکسیون Nathan Drake را در ماه ژانویه دریافت کرده‌اند، حالا یک فرصت طلایی دارند تا بفهمند انتهای داستان چه می‌شود. این زمان‌بندی برای شرکت Naughty Dog هم عالی است چرا که بازی بعدی این شرکت، The Last of Us Part II قرار است ماه بعد برای PS4 عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن "حالت عکس" به عنوان Death Stranding

بازی رایگان دیگر PS Plus

سونی برای کسانی که پیش از این Uncharted 4 را تجربه کرده‌اند، بازی دیگری در نظر گرفته شده است. بازی بعدی رایگاه ماه آوریل سرویس PS Plus، بازی Dirt Rally 2.0 است. اگرچه این بازی مورد توجه همه قرار نمی‌گیرد، طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای احتمالاً چیزهای زیادی راجع به بازی اتومبیلرانی پیدا خواهند کرد.

Uncharted 4، بازی رایگاه پلی‌استیشن در ماه آوریل

اگر شما هم در PS Plus حساب کاربری دارید، می‌توانید از تاریخ هفتم آوریل دو بازی Uncharted 4 و Dirt Rally 2.0 را دانلود و بازی کنید. هر دوی این بازی‌ها تا تاریخ چهارم می قابل دریافت هستند. در عین حال، اگر به دنبال این هستید تا زمانی که این دو بازی ارائه می‌شوند، یک بازی هیجان‌انگیز داشته باشید، می‌توانید Shadow of the Colossus را تا تاریخ ششم آوریل به صورت رایگاه از سرویس PS Plus دریافت کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان Uncharted 4، بازی رایگان پلی‌استیشن در ماه آوریل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..