تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به‌روزرسانی جدید می بند 4 امکان باز کردن قفل لپ‌تاپ را از طریق این دستبند فراهم می‌کند

دست‌بند‌های تناسب اندام شیائومی همواره محبوبیت زیادی در بازار داشته‌اند، زیرا ضمن داشتن قابلیت‌های متنوع، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در دسترس قرار می‌گیرند. جدیدترین آمار منتشرشده از سوی مؤسسه‌ی IDC نشان می‌دهد شیائومی از زمان تولید نخستین نسل از گجت‌های پوشیدنی موفق‌به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون واحد از آن‌ها در سراسر دنیا شده است. در حال حاضر شیائومی بزرگ‌ترین سازنده‌ی پوشیدنی‌های هوشمند در چین و دومین سازنده‌ی بزرگ در دنیا به‌شمار می‌آید. اپل در جایگاه نخست بزرگ‌ترین سازنده‌ی گجت‌های پوشیدنی در دنیا جای گرفته است.

کسب‌و‌کار ویژه‌ی شیائومی در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی امروزه وضعیت بسیار خوبی دارد و درآمدی عالی برای این شرکت به‌ارمغان می‌آورد. بخش اعظمی از موفقیت کسب‌و‌کار پوشیدنی‌های شیائومی به‌دلیل فروش خوب دست‌بند‌های سری Mi Band به‌دست آمده است. شیائومی به‌دنبال عرضه‌ی دست‌بندهای سری می بند به بازار، سعی می‌کند از طریق انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، همواره بهبودهایی در آن‌ها اعمال کند. 

چینی‌ها به‌تازگی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای دست‌بندهای می بند ۳ و می بند ۴ (Xiaomi Mi Band 4) منتشر کرده‌اند. به‌لطف به‌روزرسانی جدید می بند ۳ و می بند ۴ خواهید توانست بدون نصب هیچ‌گونه اپلیکیشن متفرقه روی گوشی هوشمند، قفل لپ‌تاپ خودتان را باز کنید. 

مقاله‌های مرتبط:

قابلیت بازکردن قفل لپ‌تاپ از طریق می بند ۳ و می بند ۴ در حال حاضر به‌صورت اولیه منتشر شده و تنها در دسترس کاربران ساکن در کشور هند قرار گرفته است. درضمن این قابلیت تنها برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت کار می‌کند. به‌روزرسانی جدید دست‌بند‌های شیائومی افزون‌بر اضافه کردن این قابلیت، بهبودهایی روی گام شمار این دست‌بندها اعمال می‌کند تا از این طریق، دقت آن‌ها برای شمارش قدم‌های کاربر افزایش پیدا کند. برای نصب به‌روزرسانی جدید روی دست‌بند‌های می بند ۳ و می بند ۴ ابتدا باید اپلیکیشن Mi Fit را روی گوشی هوشمند خود به‌روزرسانی کنید.

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن می فیت شیائومی شماری از باگ‌های پیشین را برطرف می‌کند و باعث بهبود تجربه‌ی کاربری می‌شود. این به‌روزرسانی که نسخه‌ی اپلیکیشن  را به ۴/۰/۱۷ ارتقاء می‌دهد، امکان لاگین کردن با استفاده از اپل ID را هم فراهم می‌کند.

دست‌بندهای سری می بند به‌طور معمول به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی‌هایی جدید دریافت می‌کنند تا قابلیت‌هایشان بهبود یابد. اما به‌روزرسانی‌هایی که در هر ماه منتشر می‌شوند، همگی حاوی قابلیت‌های جدید نیستند و معمولا بهبودهایی جزئی اعمال می‌کنند. فراموش نکنید که بازکردن قفل لپ‌تاپ، قابلیتی کاملا جدید برای دست‌بند‌های هوشمند شیائومی به‌شمار نمی‌آید. تا پیش از انتشار به‌روزرسانی جدید، کاربران مجبور بودند برای دستیابی به این قابلیت، اپلیکیشنی متفرقه دانلود و آن را با گوشی‌شان همگام‌سازی کنند. بااین‌حال به‌روزرسانی جدید، کاربران را از دانلود اپلیکیشن‌های متفرقه بی‌نیاز می‌کند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین‌زمینه دارید؟ آیا از دست‌بند‌های شیائومی استفاده می‌کنید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به‌روزرسانی جدید می بند 4 امکان باز کردن قفل لپ‌تاپ را از طریق این دستبند فراهم می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..