تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش برزو نیک‌نژاد به درگذشت بازیگر «دردسرهای عظیم»

قدرت‌الله صالحی بعد از تحمل بیماری سخت سرطان دارفانی را وداع گفت, بازیگری که در کنار "حکایتی و حکمتی"، "ولایت عشق"، "زمانه" و "برادر" نامش بیشتر با نقش پدر لطیف "دردسرهای عظیم" سر زبان‌ها افتاد. 

قدرت‌الله صالحی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم قدرت‌الله صالحی در این سال، بازیگری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و سریال دردسرهای عظیم ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد محسوب می‌شود.

برزو نیک‌نژاد کارگردان سریال "دردسرهای عظیم" درباره درگذشت این بازیگر پیشکسوت گفت: او برای ما بابای لطیف بود! کسی که در جنگ رزمندگی کرد و برادرش به شهادت رسید اما خودش نمی‌خواست دیگران از این گذشته با خبر شوند. در وادی هنر خیلی‌ها تلاش می‌کنند به حق‌شان برسند، خیلی‌ها که توان، سواد و استعداد زیادی دارد اما نمی‌شود آنطوری که باید بشود.

وی تأکید کرد: از سال ۱۳۶۴ که عضو انجمن نمایش گرگان شدم و ایشان ریاست آن انجمن را برعهده داشتند یکسری چیزهایی را خودش دوست نداشت بگوید. علاوه بر رزمندگی و شهادت برادرش، خیلی از نقش‌آفرینی‌ها و هنرمندی‌هایی داشت که فریادش نمی‌کرد. اهل هیاهو و خودنمایی بود؛ دوست داشت با هنرمندی و هنرنمایی خودش را نشان دهد.

کارگردان سریال "دردسرهای عظیم" گفت: در هیچ‌کدام از تئاترها، سینمایی‌ها و سریال‌های تلویزیونی که ایفای نقش کرد کم نگذاشت. در دوران آموختن، تئاتر درخشانی به نام "کیمیاگر" داود دانشور دیدم که شاهکاری بود. در دوران دستیاری با او کار کردم و به کارگردانی رسید که افتخار همکاری با "دردسرهای عظیم" را داشتم که پدر لطیف شد.

او با انتقاد از عدم توجه به جایگاه پیشکسوتان در عرصه فرهنگ و هنر، افزود: یکسال درگیر بیماری سرطان بود و کسی هم خبری از ایشان نگرفت. همه منتظر بودند روز سیزده بدر این یکسال سختی به در شود و بعد تماس بگیرند چی شده، قدرت الله صالحی هم رفت. گلایه نمی‌کنم چون یک روزی برای من هم اتفاق می‌افتد که جویا شوند نیک‌نژاد چی شد که رفت. ان‌شاالله بیشتر همدیگر را دوست داشته باشیم. 

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش برزو نیک‌نژاد به درگذشت بازیگر «دردسرهای عظیم»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..