تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش خودرو با اقساط ۸۴ ماهه بدون بهره در آمریکا آغاز شد

قوانین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش خودرو در سراسر جهان را تعطیل کرده است. کارخانه‌های بزرگ خودروسازی در اروپا و امریکا، فعالیت خود را کاهش داده یا کاملا متوقف کرده‌اند. در این شرایط، تقاضای چندانی هم برای خرید مدل‌های جدید وجود ندارد و اوضاع مالی برای غول‌های خودروساز دنیا، وخیم است.

فیات –کرایسلر بزرگ‌ترین گروه صنعتی متشکل از شرکای اروپایی و امریکایی محسوب می‌شود. این مجموعه، طرح فروش جدیدی به‌نام "درایو فوروارد" ارائه کرده است تا خریدار از طریق سایت‌های اینترنتی، بی‌نیاز از حضور فیزیکی در نمایندگی و انجام امور اداری، خرید محصولات فیات –کرایسلر را انجام دهد. این شیوه‌ی خرید، در صورت ادامه یافتن شیوع کرونا، احتمالا با تحویل خودرو در منزل مشتری نیز همراه خواهد بود. پیش‌ از این، برندهایی مثل تسلا، تمامی امور مربوط به انتخاب و فروش خودرو را از طریق وب‌سایت، انجام داده بودند.

GM General motors

از زمان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ تاکنون، پرداخت وام بدون بهره با اقساط ۷ ساله برای خرید خودرو در امریکا، سابقه نداشته است. این فرصت استثنایی، فعلا برای علاقه‌مندان به خرید خودروهای گروه جنرال موتورز و فیات -کرایسلر فراهم خواهد بود. ارزش سهام خودروسازان فعال در بازار بورس امریکا طی روزهای گذشته، به‌شدت کاهش یافته است. فیات -کرایسلر با اعلام افت فروش ۱۰ درصدی برای سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰، حدود ۵ درصد ارزش سهام خود را در یک روز از دست داد.

جنرال موتورز، بزرگ‌ترین گروه خودروساز امریکا نیز، کاهش فروش ۷ درصدی برای سه‌ماهه‌ی نخست سال داشته است. طی روزهای گذشته، بازدید کاربران از وب‌سایت‌ برندهای زیرمجموعه‌ی GM شامل، شورولت، بیوک، GMC و کادیلاک به میزان چشمگیری افزایش داشته است. طرح فروش جدید جنرال موتورز با عنوان «خرید، کلیک، رانندگی (Shop.Click.Drive)» تمامی امور انتخاب خودرو، آپشن‌ها و تحویل در محل خریدار را شامل می‌شود.

آمار فروش برای برندهای غیر امریکایی فعال در این کشور، وخیم‌تر از جنرال موتورز و فیات –کرایسلر است. کاهش تقاضای برای تویوتا و نیسان و هیوندای در یک ماه گذشته، به‌ترتیب ۳۷ و ۲۷ و ۴۳ درصد بوده است. با این شرایط، احتمالا تمامی عرضه‌کنندگان خودرو در امریکا، فروش محصولات با وام‌های بلندمدت بدون بهره را آغاز خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش خودرو با اقساط ۸۴ ماهه بدون بهره در آمریکا آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..