تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس پلیس نهاوند: ۶۳ واحد صنفی متخلف در نهاوند پلمب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از نهاوند ؛ سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه پیرو اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، ۶۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شدند، خاطرنشان کرد: در طی چند روز گذشته، برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک، همچنین قطع زنجیره انتقال، کلیه اصناف و بازار در سطح شهرستان به غیر از صنوف خدماتی موظف به تعطیلی هستند.

وی افزود: به محض اطلاع از بازگشایی تعدادی از اصناف، بلافاصله گشت ویژه بازرسی و کنترل اصناف متخلف از این مصوبه با همراهی مامورین پلیس اداره اماکن، ضمن تشکیل پرونده اقدام به پلمب ۶۳ واحد صنفی شد.

رئیس پلیس نهاوند با اعلام اینکه بصورت مستمر بازرسی‌های لازم از اصناف صورت می گیرد، تصریح کرد: فعالیت اصنافی که پیرو دستورالعمل های صادره باید تعطیل باشند، قطعا تهدیدی برای سلامت عمومی جامعه و زمینه ساز شیوع بیشتر این ویروس در سطح شهرستان خواهد شد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه هدف اصلی مسوولین و دغدغه آنان جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع سریع زنجیره انتقال این ویروس است، تاکید کرد: از تمامی شهروندان فهیم نهاوندی درخواست می شود تا جهت حفظ سلامت جامعه و خانواده هایشان به کلیه توصیه‌های بهداشتی توجه کرده و در این مسیر همکاری لازم را با پلیس و دیگر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس پلیس نهاوند: ۶۳ واحد صنفی متخلف در نهاوند پلمب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..