تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال واقع 2.5 میلیارد بدهی‌اش را داد؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرونده‌های استقلال در کمیته تعیین وضعیت بررسی و در نهایت رقم نهایی برای پرداخت به طلبکاران مشخص شد. این باشگاه باید تا تیرماه امسال مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان تنها بابت بدهی‌های داخلی‌اش پرداخت کند. دیروز اما خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آبی ها این بدهی را پرداخت کرده اند. این در حالی است که مدیران استقلال مدام می گویند پول ندارند و انشالله مشکلات مالی حل می شود. در پرسپولیس هم وضعیت چندان خوب نیست و آنها هم بدهی های سنگینی دارند.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال واقع 2.5 میلیارد بدهی‌اش را داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..