تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعات جدید درباره بازی جدید شرکت راک‌استار

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک‌استار گیمز اخیرا طراحی وبسایت خود را بروزرسانی کرده و این امر باعث شده تا شایعات بسیاری در سراسر فضای مجازی منتشر شود. این شایعات مبنی بر آن است که شرکت راک‌استار قصد دارد بازی جدیدی را منتشر کند، البته اگر تمامی این نشانه‌ها تنها یک شوخی اجتماعی نباشد.

بازی بعدی شرکت Rockstar چه خواهد بود؟

بر روی صفحه رسمی شرکت راک‌استار گیمز، پس از کلیک کردن روی قسمت نوار در گوشه کاربران با یک منوی جدید مواجه می‌شوند. این منو شامل بخش‌هایی مانند بازی‌ها، ویدیوها، اخبار و چیز‌های دیگر می‌شود. تصویر پس زمینه که پشت این اطلاعات قرار دارد بسیار جدید است و به نظر می‌آید یکی از نشانه‌های بازی جدید باشد. همچنین در بخش‌های دیگر سایت کلمه Bullying بین جملاتی مانند Fighting the Righteous و Killing Dreams قرار گرفته است. این امر امکان دارد که کلمات به صورت تصادفی در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند، اما تمام این گزینه‌ها کنار هم به نظر نشانگر پروژه جدید Bullly باشند. بر طبق گزارشات برخی منابع خبری این پروژه مدتی پیش در دست ساخت بود که به دلیل مشکلات نامعلوم در مراحل اولیه توسعه متوقف شد.

شایعات جدید درباره بازی جدید شرکت راک‌استار

یک تصویر دیگر که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده نشانگر یک سری نکته جدید برای طرفداران این شرکت است. اما این نکته‌ها شباهت و ربطی به عنوان Bully ندارند در نتیجه به نظر می‌آید شرکت راک‌استار گیمز چند بازی در دست ساخت دارد. در شرایط فعلی می‌توان گفت یا بازی Bully به زودی خبر‌هایی از خود با کاربران به میان می‌گذارد و یا طراح شرکت راک‌استار تنها تلاش داشته تا جوامع کاربران را سرگرم کند. طبق شرایط موجود گزینه دوم از احتمال بیشتری برخوردار است، اما کاربران علاقه دارند تا برای خود دریچه امیدی را نگه دارند. گفتنی است که یکی از بنیانگذاران این شرکت مدتی پیش اعلام جدایی از راک استار را کرد در نتیجه ممکن است خیلی از اهداف و سیاست‌های این شرکت به همین دلیل تغییر کرده باشند.علاقه‌مندان نیاز دارند تا مدتی برای مشخص شدن نتایج جدایی این شخص صبر کنند.

بیشتر بخوانید: جهان برای مبارزه با ویروس کرونا از چه فناوری‌هایی کمک گرفته است؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعات جدید درباره بازی جدید شرکت راک‌استار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..