تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌‌های هواوی P40 پرو اثبات می‌کند که رندرهای تبلیغاتی چندان قابل‌اعتماد نیستند

اگر به‌خاطر داشته باشید، سال ۲۰۱۴ هنگامی که شرکت اپل از آیفون ۶ رونمایی کرد، در اقدامی بسیار تعجب‌انگیز، دوربین برجسته‌ی آیفون‌ها را در عکس‌های روی وب‌سایت خود حذف کرد؛ گویی که از دوربین‌های برآمده‌ی آیفون ۶ شرم دارد. این اقدام، واکنش منفی کاربران و منابع خبری را در پی داشت؛ به‌طوری‌که در کمتر از چندساعت همه‌ی وب‌سایت‌های فناوری اخبار خود را به این اقدام اپل اختصاص دادند.

حال شرکت هواوی در اقدامی عجیب، حاشیه‌های P40 Pro را بسیار کمتر از واقعیت نشان می‌دهد. این یک روش مودبانه‌ی تبلیغاتی برای بازاریابی است و به کاربر نشان می‌دهد که حاشیه‌های P40 Pro بسیار ناچیز است. ناگفته نماند که هواوی اولین تولیدکننده‌ای نیست که در رندرها و تبلیغات بازاریابی خود از واقعیت فراتر می‎‌رود؛ اما هواوی اکنون روی وب‌سایت خود آخرین پرچم‌دار خود را در این وضعیت قرارداده است. ناگفته نماند که در تبلیغ‌های بازاریابی هردو محصول P40 Pro و P40 Pro Plus نسبت به واقعیت تحریف شده‌اند.

اگر به صفحات‌محصول P40 Pro و P40 Pro Plus مراجعه کنید، مشاهده می‌کنید که هواوی در قسمت‌های مختلف معرفی محصول دستگاه خود را بدون حاشیه نشان می‌دهد. حاشیه‌ها در تصاویر هر دو محصول بسیار ناچیز و در حد مرزی سیاه است و در تمام اطراف صفحه‌نمایش یکنواخت نشان داده می‌شود.

P40 Pro bezels/حاشیه های تبلیغاتی P40

متاسفانه این غول چینی در حال بازی با مصرف‌کننده است؛ چراکه ضخامت حاشیه‌های سری P40 در واقعیت تقریباْ دوبرابر رندرهای رسمی است. تصاویر واقعی این موضوع را به‌وضوح تأیید می‌کنند؛ حدس ما این‌است که حاشیه‌های P40 Pro و P40 Pro Plus در واقعیت نباید تفاوت داشته‌باشند.

گمراه‌کردن مردم بسیار شرم‌آور است؛ دقیقاْ مانند کاری که شرکت لنوو چند سال‌ پیش با Z5 انجام داد؛ یا همان‌طور که ابتدای خبر اشاره شد مانند اپل با دوربین‌های برجسته. ناگفته نماند این تکنیک بازاریابی و تبلیغات مختص گوشی‌های هوشمند نیست و تابه‌حال در چندین شرکت و محصول تکرار شده است؛ به‌خصوص اگر اقدام به خرید مانیتور کرده باشید.

شما این اقدام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌‌های هواوی P40 پرو اثبات می‌کند که رندرهای تبلیغاتی چندان قابل‌اعتماد نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..