تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی که احسان علیخانی به کادر پزشکی تقدیم کرد

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور که با مهمترین و بزرگ‌ترین عید ایرانیان مصادف شده و نوروزی کاملا متفاوت را برای مردم رقم زد، کادر درمانی، مسئولین و بسیاری از هنرمندان از مردم خواستند که امسال، آداب و رسوم عیدانه را به جا نیاورده و از هرگونه دید و بازدید و مسافرت پرهیز کنند؛ این هشدار‌ها و خواهش‌ها با نزدیک شدن به روز ۱۳ فروردین، روز طبیعت، شدت بیشتری پیدا کرد و اقدامات جدی‌تری در این زمینه در پیش گرفته شد که تا این ساعت بسیار کارآمد و تأثیرگذار بوده است.

احسان علیخانی، مجری محبوب و توانمند کشور نیز که این روز‌ها با برنامه عصر جدید مهمان خانه‌های مردم بوده، کلیپی زیبا با صدای یکی از شرکت کنندگان این مسابقه، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و از مردم خواست به خاطر زحمت‌ها و خستگی‌های کادر پزشکی در خانه بمانند. علیخانی در ادامه نوشت:

"سیزده به در

.
.
ای کاش ،
.
کسایی که امروز سیزده‌بدر میخوان برن بیرون عشق و حال، به صورت رنجور و خسته پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی بیمارستان‌هامون یه نگاهی بندازن.
رفقا اینا دارن میشکنن زیر فشار، خسته‌ن ، کلافه شدن، بی‌تاب خونه‌شون و خانواده‌شونن، بهشون رحم کنیم‌، به خودمون، به عزیزان‌مون رحم کنیم!
.
اگه همه مراعات نکنیم، کرونا مهمون‌مون خواهد موند.
.
صدای عرفان و این کار، حال و هوای عجیبی داره این روزها!
.
ممنون از حامد صفایی كه تا ۵ صبح تدوین کرد "

علیخانی

بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به شایعه شهادت سردار قاآنی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی که احسان علیخانی به کادر پزشکی تقدیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..