تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکایی ها در کمین حمله به حشدالشعبی

به گزارش شبکه خبری سومریه‌نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد: مسئولان آمریکایی به فرماندهی عملیات اعلام کرده‌اند به اتخاذ اقدامات علیه گروه‌هایی که جان سربازان و اتباع آمریکایی در عراق را تهدید می‌کند پایبند هستند.

آمریکایی‌ها پیشتر گروه‌های مسلح در عراق را به حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکایی متهم کرده بودند.

این منبع افزود: مسئولان آمریکایی معتقدند ناتوانی دولت از فاش کردن محتوای تحقیقش درباره هدف قرار دادن پادگان التاجی در ۱۱ مارس دلیلی بر عدم توانایی این کشور برای تصمیم‌گیری و به دست گرفتن زمام امور است. آمریکایی‌ها در سورتی‌های پروازشان در روزهای اخیر بر مناطق جنوب کرکوک، شرق صلاح الدین، دیالی، غرب الانبار، شمال بابل و غرب کربلا متمرکز بوده‌اند. این‌ها مناطقی است که پادگان‌های اصلی حشد شعبی در آنجا واقع است.

312 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکایی ها در کمین حمله به حشدالشعبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..