تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری متفاوت از بازگشت دانش آموزان چینی به مدرسه‎ها پس از ۳ ماه قرنطینه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندماهی از اعلام و ثبت اولین مورد کرونایی در شهر ووهان چین می‌گذرد، اولین شهری که میزبان اجباری کرونا ویروس در جهان شد، برای اولین بار، کارکنان بازار عمده‌فروشی غذا‌های دریایی و فروش حیوانات زنده به این بیماری مبتلا شدند و کمی بعد مشخص شد که ویروس کرونا از جانورانی، چون خفاش و مار و سپس مورچه‌خوار، به انسان منتقل شده و به همین دلیل حکومت چین در اولین اقدام خود، این دست بازار‌ها را به سرعت تعطیل کرده و سپس شهر ۱۱ ملیون نفری ووهان را نیز به طور کامل و جدی قرنطینه کرد.

اما امروز بعد از حدود ۳ ماه از قرنطینه شهر ووهان، اخیرا اعلام شد زندگی در این شهر به روال نسبتا عادی برگشته و از روز گذشته نیز مدارس شهری که مرکز و منبع کرونا بود، بازگشایی شد. کشور چین با همکاری جدی مردم و اقدامات جدی و سرسختانه حکومت و مقامات، با توجه به جمعیت بسیار زیادی که دارد توانست به خوبی کرونا را مدیریت کرده و پس از چند ماه سختی و قرنطینه، به زندگی عادی برگردد، اگر همه ما مردم ایران نیز خود را به نوعی مسئول پایان دادن به این بیماری بدانیم و با قرنطینه خانگی خود در این راستا تلاش کنیم، با توجه به کارآمدی نظام پزشکی و دیگر سازمان‌های همکار و کمک‌رسان، می‌توانیم با تلفات کمتری و در مدت زمان کوتاه‌تر، از این مرحله عبور کنیم.

بازگشت دانش اموزان چینی

بیشتر بخوانید: پیام سردار قاآنی به مردم آمریکا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری متفاوت از بازگشت دانش آموزان چینی به مدرسه‎ها پس از ۳ ماه قرنطینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..