تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانیتور گیمینگ BenQ با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰/۵ میلی‌ثانیه معرفی شد

مقاله‌های مرتبط:

فناوری IPS به‌تازگی تحولات زیادی یافته تا جایی که به نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز در نمایشگرهای گیمینگ رسیده است و این در حالی است که قبلا این قابلیت توسط پنل TN ارائه می‌شد. اما اکنون پنل‌های TN یک امکان جدید را ارائه کرده‌اند که آن، زمان پاسخ‌دهی بسیار کم است. بنکیو به‌تازگی با بهره‌گیری از این فناوری جدید در پنل‌های TN، مانیتور گیمینگ جدید خود را عرضه کرده است.

بینکیو به‌تازگی آخرین نمایشگر گیمینگ خود را با نام Zowie XL2746S معرفی کرده است. همان‌طور که از یک مانیتور Zowie انتظار می‌رود، شاهد ویژگی‌های مختلفی در این مانیتور برای گیمرها هستیم که این قابلیت‌ها فراتر از قابلیت‌های پنل مانیتور خواهند بود. در ادامه به معرفی این مانیتور گیمینگ BenQ و امکانات آن خواهیم پرداخت.

نمایشگر Zowie XL2746S بنکیو

بنگیو در این مانیتور از رزولوشن Full HD استفاده کرده است از دیگر امکانات این نمایشگر می‌توان به حداکثر میزان روشنایی ۳۲۰ نیت، نسبت کنتراست ۱:۱۰۰۰، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰/۵ میلی‌ثانیه اشاره کرد. در این نمایشگر گیمینگ با پنل TN، نمی‌توان انتظار زاویه دید یا پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را داشت درنتیجه فقط شاهد پشتیبانی از رنگ‌های sRGB خواهیم بود.

نمایشگر Zowie XL2746S بنکیو

مانیتور Zowie XL2746S از فناوری Adaptive-Sync و AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند. همچنین شاهد پشتیبانی از فناوری +DyAc نیز در این مدل هستیم که تاری تصویر را در صحنه‌های اکشن و بسیار سریع کاهش خواهد داد. همچنین فناوری Black eQualizer برای بهبود صحنه‌های تاریک در این مانیتور گیمینگ بنکیو ارائه شده است.

مانیتورهای Zowie بنکیو به‌طور اختصاصی برای گیمرهای حرفه‌ای و بازی‌های ورزشی طراحی شده‌اند. این مانیتور گیمینگ از هود مخصوصی برای کاهش تابش نور و افزایش تمرکز برخوردار بوده و همچنین از چشم‌ها محافظت می‌کند. طراحی ارگونومیک این مانیتور امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش را فراهم خواهد کرد.

نمایشگر Zowie XL2746S بنکیو

در بخش اتصالات مانیتور Zowie XL2746S شاهد DisplayPort 1.2a ،DVI-D DL و دو ورودی HDMI هستیم و همچنین کانکتورهای صوتی و هاب USB دوگانه نیز در این مانیتور ارائه شده است. مانیتور BenQ Zowie XL2746S اکنون با قیمت ۶۲۹ یورو در اروپا در دسترس است.

مشخصات مانیتور Zowie XL2746S پنل  ۲۷ اینچی TN رزولوشن ۱۰۸۰‍‍×۱۹۲۰ نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز فناوری تازه‌سازی AdaptiveSync

FreeSync

حداکثر روشنایی ۳۲۰ نیت کنتراست ۱:۱۰۰۰ زاویه دید ۱۶۰ درجه عمودی / ۱۷۰ درجه افقی زمان پاسخ‌دهی ۰/۵ میلی‌ثانیه در حالت GTG تراکم پیکسل ۸۱ پیکسل در اینچ پشتیبانی رنگ‌ها sRGB (؟) ورودی ۱ ×DP 1.2a

۱ ×DVI-D DL

۱ ×HDMI 1.4

 ۱ ×HDMI 2.0

صدا کانکتور صدا اتصال استاندارد VESA - گارانتی ؟ قیمت ۶۲۹ یورو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانیتور گیمینگ BenQ با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰/۵ میلی‌ثانیه معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..