تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی جذاب خودروی Genesis G80 2021 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی Genesis G80 2021 اینجا است و ظاهر جذاب آن اولین چیزی است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. البته این مسئله اصلا ما را شگفت‌زده نکرده است، زیرا اوایل ماه جاری شرکت سازنده پیش‌نمایشی از سدان جدید خود را به ما نشان داده بود. اما اکنون، جزئیات رسمی همه در اینجا است و به نظر می‌رسد که موارد زیادی برای تهیه نسخه پشتیبان از این سبک وجود دارد.

اطلاعات به دست آمده از خودروی Genesis G80 2021

برای اولین بار روز یکشنبه، 2021 Genesis G80 در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد آمریکا خواهد شد. این خودرو ویژگی‌های بسیاری را با شاسی بلند GV80 که اخیراً رونمایی شده به اشتراک می‌گذارد، که از آن‌ها می‌توان به موتور‌های توربوشارژ آن اشاره کرد. مشتریان آمریکایی قادر خواهند بود بین موتور ۲.۵ لیتری توربو I4 با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۱۱ پوند و موتور توربو V6 ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۳۹۱ پوندی انتخاب کنند. جنسیس G80 همچنین با یک توربودیزل I4 با قدرت ۲۱۰ اسب بخار در دسترس خواهد بود، اما این موتور به آمریکا نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی از مدل احیا شده Ateca

طراحی جذاب خودروی Genesis G80 2021 رونمایی شد

امکانات جذاب جنسیس G80

جنسیس G80 با موتور عقب یا تمام چرخ در دسترس خواهد بود و سیستم کمک به راننده به عنوان تجهیزات استاندارد در آن گنجانده شده است. کروز کنترل تطبیقی که در هر G80 ارائه می‌شود، از فناوری‌هایی است که سبک رانندگی شما را یاد می‌گیرد و رفتار خود را مطابق با آن تنظیم می‌کند. هشدار برخورد به جلو و کمک به دیدن نقاط کور نیز مانند دستیار رانندگی بزرگراه جنسیس، در نظر گرفته شده تا رفت و آمد در مسافت طولانی را برای راننده آسان‌تر کند. گفته می‌شود این دستیار‌ها می‌توانند کمک بسیاری به راننده‌ها کنند.

طراحی جذاب خودروی Genesis G80 2021 رونمایی شد

طراحی داخلی خودروی آینده جنسیس

در ابتدای بررسی طراحی این خودرو به بخش داخلی می‌رسیم. جنسیس G80 بسیاری از نشانه‌های طراحی خود را از GV80 دریافت کرده و این قطعاً مسئله خوبی است. طراحی کابین ظریف و مدرن است و چرم آبی که در اینجا به تصویر کشیده شده، بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد؛ خصوصاً که با چوب تضاد زیبایی دارد. هیوندای، شرکت مادر جنسیس، این روز‌ها با طراحی داخلی کار‌های شگفت انگیز انجام می‌دهد و G80 این مسئله را اثبات می‌کند.

طراحی جذاب خودروی Genesis G80 2021 رونمایی شد

در بخش فناوری، G80 با این کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و سیستم سرگرمی ۱۴.۵ اینچی عرضه می‌شود. فناوری چندرسانه‌ای این خودرو از بروزرسانی‌های over-the-air پشتیبانی می‌کند و دارای اپل کارپلی و اندروید خودکار است.

طراحی جذاب خودروی Genesis G80 2021 رونمایی شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی جذاب خودروی Genesis G80 2021 رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..