تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات عجیب و خنده‌دار نقی معمولی در پایتخت

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال پرمخاطب پایتخت ۶، همانند فصل‌ها و سال‌های گذشته همچنان مورد استقبال و علاقه مردم واقع شده و همچون گذشته، پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی است. هم اکنون ۱۵ قسمت از پایتخت تصویربرداری شده، اما به گفته سیروس مقدم کارگردان این مجموعه، قسمت آخر آن بعد از شکست کرونا، ضبط و پخش خواهد شد.

در جدیدترین قسمت پخش شده از این سریال نیز شاهد حوادث جالب و خنده‌داری بودیم که یکی از آن‌ها واکنش عجیب و دیرهنگام نقی معمولی نسبت به خودروی ناشناسی بود که عمدا به ماشین آن‌ها ضربه زده بود. 

پس از اتمام این قسمت، محسن تنابنده، نویسنده این مجموعه و بازیگر نقش نقی معمولی، تصویری از خود در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد.

حرکات عجیب و خنده‌دار نقی معمولی در پایتخت

بیشتر بخوانید: اتفاق عجیبی که برای بهتاش در پایتخت افتاد!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات عجیب و خنده‌دار نقی معمولی در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..