تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خریداران دوچرخه ورزشی فلای‌ویل به مشکل جدی برخوردند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانم که از دوچرخه‌های ورزشی فلای‌ویل استفاده می‌کرده اخیرا از مشکلات پیش آمده توسط این شرکت شکایت کرده است. این شخص که یک برنامه روزانه برای تمرین‌های خود داشته، هر روز ساعت ۴:۳۰ صبح از خواب بیدار می‌شده و برای تمرین به سمت دوچرخه الکتریکی خود می‌رفته است.

وی از سال ۲۰۱۳ مشتری این شرکت بوده و از محصولات آن‌ها استفاده می‌کرده و زمانی که شرکت فلای‌ویل به همراه پلوتون دوچرخه جدیدی را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد او بدون اندکی صبر آن را خریداری کرد.

شکایت خانم از محصولات پلوتون

این خانم درباره مشکلات خود اظهار کرد: " من پنج بار در هفته را به تمرین با این دوچرخه می‌پرداختم. اول صبح‌ها به راندن آن مشغول می‌شدم و بعد از ظهر‌ها این تمرین را سنگین‌تر می‌کردم ". این شخص همچنین آخر هفته‌ها به انجمن‌های ورزشی این شرکت می‌رفت و با این افراد به تمرین می‌پرداخت. شگفت‌انگیزی زمانی به زندگی این شخص ورود کرد که او یک ایمیل از شرکت پلوتون دریافت کرد. این شرکت به زن مذکور اعلام کرد که دوچرخه الکتریکی ۱۹۹۹ دلاری وی تا آخر ماه غیر فعال خواهد شد.

خریداران دوچرخه ورزشی فلای‌ویل به مشکل جدی برخوردند

بر طبق گفته خبرگذاری‌ها شرکت فلای‌ویل با پلوتون به مشکل قراردادی خوردند. این مشکل در اوایل ماه فوریه پیش آمد و این دو شرکت را به دادگاه کشاند. این زن در ادامه اظهارات خود گفت: " این پیام من را شکه کرد، من می‌دانستم که مشکلاتی بین این دو شرکت پیش آمده، اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم تا دستگاه‌‎های ما را غیرفعال کنند ". این شخص با وجود این مشکلات اعلام کرده که تا زمان برطرف شدن ایرادات دستگاه به انجمن قبلی می‌رود تا تمرینات خود را به صورت پیوسته انجام دهد.

این زن همچنین معتقد است که انجام چنین اقدامی ناجوانمردانه است و خریداران نباید تحت تاثیر مشکلات دو شرکت قرار گیرند. او همچنین این دردسر‌ها را یک درس دانست تا دیگر با سیستم‌هایی که در حال توسعه هستند ارتباطی برقرار نکند. او در آخر گفت: " فکر نمی‌کنم این امر باعث شود که تمرینات خود را قطع کنم. این احتمال وجود دارد که در صورت حل نشدن مشکلات در مدت زمان کم، من یک سیستم ورزشی دیگر خریداری کنم. امیدوارم این شرکت‌ها در آخر خصارت وارد شده به من را پرداخت کنند ".

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خریداران دوچرخه ورزشی فلای‌ویل به مشکل جدی برخوردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..