تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست فیلم‌های سونی که با تاخیر اکران می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود سونی پیکچرز امسال تعدادی از فیلم‌های اصلی خود را اکران کند که هر کدام برای پر کردن سینما‌ها در سراسر جهان کافی بودند. با این حال، تاریخ اکران همه آن‌ها به غیر از یکی از، به لطف COVID-19 تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است.

فیلم‌های به تعویق افتاده سونی پیکچرز

طبق گزارش یکی از خبرگزاری‌های خارجی، سونی در طول سال ۲۰۲۰ قصد داشت شش فیلم اصلی را اکران کند. این فیلم‌ها شامل Greyhound، Uncharted، Ghostbusters: Afterlife، Peter Rabbit 2: The Runaway و Morbuis می‌شدند. هر کدام از این فیلم‌ها داستان خاص خود را دارند، برای مثال Greyhound درباره جنگ جهانی دوم و Morbuis فیلم جدیدی از دنیای مارول است.

تنها فیلمی که اکران آن به تاخیر نیفتد

آن فیلمی که پیشتر گفتیم تاریخ اکران آن به تعویق نیفتد، درام کوین هارت با نام Fatherhood است، که تاریخ انتشار آن از اول ژانویه ۲۰۲۱ به ۲۳ اکتبر سال ۲۰۲۰ منتقل شده است. تمام فیلم‌های سونی که با تاخیر همراه خواهند بود در بالا ذکر شده اند.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی کنسول پلی استیشن ۵ رسما معرفی شد

فهرست فیلم‌های سونی که با تاخیر اکران می‌شوند

زمان اکران اعلام شده برای فیلم‌های سونی

اکنون می‌دانیم که Peter Rabbit 2 ژانویه سال آینده اکران خواهد شد، در حالی که Ghostbusters و Morbuis مارس را در اختیار خود قرار داده اند. همچنین ما در ماه اکتبر فیلم uncharted را خواهیم دید. البته برای Greyhound و فیلم بدون عنوان مارول هنوز تاریخ اکرانی اعلام نشده است. به همین دلیل به احتمال زیاد اکران این دو فیلم بیشتر از بقیه با تاخیر رو به رو خواهد شد.

اکران هر یک از این فیلم‌ها قبل از پایان تابستان امسال به دلیل عدم اطمینان به شرایطی که بتوانیم به برخی از وجوه زندگی عادی خود برگردیم، کم حس می‌شود. در این میان، هیچ کمبودی در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها برای جلب توجه از طریق خدمات استریم مانند Netflix، Prime Video و Disney + وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست فیلم‌های سونی که با تاخیر اکران می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..