تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل ؛اکبر بهنامجو اظهار داشت: واحد تولید الکل طبی که اخیرا افتتاح شده است الکل مورد نیاز استان اردبیل را تولید و در اختیار داروخانه‌ها قرار داده است که علاوه بر نیاز استانی به سایر استان‌ها نیز ارسال می‌کنند.

وی با تاکید بر زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی و پزشکان افزود: بیمارستان‌های استان با آمادگی کامل برای درمان بیماران کرونایی شبانه روزی تلاش می‌کنند.

بهنامجو از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تاسیس بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی اردبیل در سفر اخیر رئیس محترم جمهوری مصوب شد و برای ادامه روند احداث تخصیص اعتبار لازم است و فنداسیون آن احداث شده است.

طرح غربالگری کرونا و فاصله اجتماعی در استان اردبیل نتیجه خوبی دارد

استاندار اردبیل با اشاره طرح غربالگری در ستان، بیان کرد: طرح غربالگری کرونا در استان اردبیل نتیجه خوبی داشته است و همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرهای کوچک استان اردبیل نسبتا پاک هستند اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی خلخال در بحث غربالگری رتبه یک کشوری را به دست آورده است.

خانواده بیماران کرونایی در استان اردبیل تحت حمایت قرار می‌گیرند

بهنامجو ادامه داد: خانواده افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها ی مربوطه تحت پوشش کامل مالی و درمان قرار دارند.

استاندار اردبیل گفت: بعد از پایان و پاک‌سازی شهرهای کوچک با عمل به پروتکل وزارت بهداشت کارهای روزمره خود را انجام دهند.

وی افزود: گروه‌های پرخطر کرونایی در پروسه زمانی ۱۵ روزه با کمک خیرین خدمات درمانی و معیشتی دریافت می‌کنند تا بعد از رفع مشکل به وجود آمده زندگی روزمره به روال عادی برگردند.

بهنامجو تصریح کرد: این اقدام در شهرهای کوچک استان آغاز شده و هر یک از شهرستان‌ها در محدوده خود می‌توانند این اقدام را انجام دهند.

استاندار اردبیل بیان کرد: در این خصوص نیاز به همکاری خیرین داریم و با استفاده از ظرفیت این افراد می‌توانیم گروه‌های پرخطر کرونایی را در بازه زمانی مشخص قرنطینه کنیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی اردبیل آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..