تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده پاپ کشور از تاریخ انتشار موزیک جدیدش می‌گوید ؛ ویدئوی بامزه‌ای که بازیگر سریال دوپینگ از خود منتشر کرد

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

امیر آقایی، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی نیز در جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم شنای پروانه سیمرغ گرفته بود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود یادی از گذشته کرده و نوشت:

"سال هفتاد و پنج دانشجوي تئاتر بودم، كار هم ميكردم، در گروه تئاتر سبز با سركار خانم حاجيان. سالها نمايشهاي بي نظيري بر صحنه برديم و تجربه اندوختيم. اما از همان ابتدا دغدغه ي سينما رهايم نميكرد. اولين فيلم كوتاهم را در سال هفتادو شش ساختم. فيلم را بتاماكس ساختم. فيلمي هشت دقيقه اي.سه فيلم بعد هم بتاماكس بود اما من شوق نگاتيو داشتم. سال هفتاد و هشت آنقدر پشت در اتاق محمد آفريده ( رياست انجمن سينماي جوان)نشستم تا در نهايت به يكي از فيلمنامه هايم رضايت داد. چهار صد هزار تومان بودجه و چهار حلقه ي چهار دقيقه اي نگاتيو شانزده ميلي متري. با چهار حلقه حتي نبايد پلاني را دو بار تكرار ميكرديم! همه گروه تئاتر دست به دست من دادند و بي انتظار مالي رفاقت كردند تا فيلم را بسازم. در راس خانم حاجيان كه مشاور بود، سيما جان تير انداز قبول زحمت بازي كرد، امير توسلي موسيقي را قبول كرد، سعيد پور اسماعيلي پشت دوربين نشست و نويد فرح مرزي طراح چهره ها شد. نرمين ( خواهرم ) هم منشي صحنه بود هم دستيار. خيلي ها بودند، مهراوه، مليكا ، مهيار.اما دو روز مانده به شروع كار بازيگر مرد نيامد، بهانه آورد. و من گريم شدم تا بازي هم بكنم. تجربه ي عجيبي بود، آن فيلم هرگز تمام نشد. بر حسب اتفاق، نويد( مدير صحنه) بخشي از مزرعه اي را كه در آن كار ميكرديم سوزاند! فيلم نيمه ماند و ما تمام پولي را كه گرفته بوديم و همه پس اندازمان را خسارت به مالك مزرعه داديم! از آن فيلم همين سه قطعه عكس باقي ماند.و من هنوز بدهكار محمد آفريده ام.
عكسها از :(بهنام يا بهزاد جايز)"

..

مجید واشقانی، بازیگر سینما و تلویزیون که سریال‌های زیادی را در کارنامه خود دارد، پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرده و نوشت:

"وقتی این عکسو گرفتم رنگی بود
با رفیقام دست میدادم و روبوسی میکردم
اگه دستمو نمیشستمم باکی نبود
هر وقت دلم میخواست سوار ماشین میشدم میرفتم کافه پیش رفقا
هر روز میرفتم سر کار
خسته برمیگشتم خونه
ولی
امروز سیاه سفید شده
خط خطی
گفتم تا رنگ‌نباخته به اشتراک بذارم
حالا قدر رنگی بودن زندگیو فهمیدم
چقدر من ناشکر بودم
خدایا منو ببخش که رنگای زندگیمو ندیدم

در خانه بمانیم"

..

محسن تنابنده، نویسنده و بازیگر سریال پایتخت که این روزها بیننده زیادی دارد، تصویری از این سریال را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده و نوشت:

"چي بگم؟ ولش كن حرف سنگينو ،، آهان
در خانه بمانيم"

..

زیبا بروفه، بازیگر سینما و تلوزیزون نیز که این روزها کمتر شاید او را در فیلم‌ها و سریال‌ها مشاهده می‌کنیم، تصویری از خود و فرزندش را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و نوشت:

"اهورا و مامان قبل از کرونا

پ.ن::عکس از دوست عزیزم،پیام ایرایی"

..

مهدی جهانی، خواننده سبک  پاپ کشور نیز پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خبر انتشار موزیک جدیدی را به هواداران داده، این خواننده نوشت:

"سلام عزیزای دلم
آهنگ بیا ۱۸ فروردین پخش میشه عاشقتونم"

..

مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی نیز در مجموعه پرمخاطب پایتخت در نقش بهبود فریبا ایفای نقش می‌کند، پستی در صفحه خود منتشر کرده و نوشت:

"اینم از بهبود ایشالله که دوست داشتین"

..

نیما شعبان نژاد، بازیگر تئاتر و تلویزیون که به تازگی در مجموعه نوروزی دوپینگ میز ایفای نقش می‌کند ویدئوی کوتاه اما جالبی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده و نوشت:

"چی میگم

کرونا را شکست می‌دهیم

در خانه بمانیم"

..

نسرین نصرتی، بازیگر توانمند سریال پایتخت نیز با انتشار تصویری از این سریال در صفحه اینستاگرامی خود از مردم خواست در خانه‌هایشان بمانند.

..

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده پاپ کشور از تاریخ انتشار موزیک جدیدش می‌گوید ؛ ویدئوی بامزه‌ای که بازیگر سریال دوپینگ از خود منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..