تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به سالمندان درباره ویروس کرونا/ اسامی و شماره تماس پزشکان

احمد دلبری  اظهار کرد: با توجه به شیوع روزافزونِ بیماری کرونا و افزایش اضطراب در میان سالمندان عزیز، به منظور کاهش میزان مراجعه آنها به مراکز بهداشتی درمانی و همچنین کمک به کنترل استرس خانواده‌ها، پویشی توسط انجمن علمی سالمندان ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تحت عنوان پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان» شکل گرفته است تا اساتید، متخصصین، کارشناسان و فعالان حوزه سالمندی کشور به عنوان مشاورین و افراد مرجع در این حوزه به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود بپردازند.

وی تصریح کرد: در همین راستا؛ به‌منظور مشاوره صحیح و آگاهی‌بخشی خانواده‌ها و سالمندان و با هدف ایجاد حس امید و همدلی؛ متخصصین امرِ این حوزه، به‌صورت رایگان پاسخگوی سوالات احتمالی این عزیزان خواهند بود.

دلبری گفت: لیست اسامی اساتید و کارشناسان داوطلب براساس تخصص و حوزه فعالیت آنان به‌صورت روزانه بروزرسانی خواهد شد ضمن اینکه درخواست می‌شود تنها در زمان‌های مقرر شده نسبت به برقراری تماس اقدام شود همچنین این خدمات تا شکست کامل کرونا ادامه دارد.

سازمان بهزیستی کشور , ویروس کرونا , سازمان بهزیستی کشور , ویروس کرونا , سازمان بهزیستی کشور , ویروس کرونا , سازمان بهزیستی کشور , ویروس کرونا , سازمان بهزیستی کشور , ویروس کرونا ,

۴۷۲۳۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به سالمندان درباره ویروس کرونا/ اسامی و شماره تماس پزشکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..