تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Grow Castle 1.27.5 – بازی دفاع از قلعه اندروید

دانلود Grow Castle 1.27.5 – بازی دفاع از قلعه اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Grow Castle یکی از عناوین بسیار محبوب اندرویدی است که به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی در اختیار گیمر‌ها قرار گرفته و از زمان عرضه تاکنون بیش از ۵ میلیون بار تسط کاربران دانلود شده است. هدف گیمر در این بازی حفاظت از قلعه خود در برابر هجوم بیگانگان است. گیمر در این بازی توانایی ساخت ساختمان را خواهد داشت و باید ساختمان و نیرو‌های خود را طوری سازمان دهی کد که در مقابله دشمنان دوام آورد. این بازی از گرافیک بسیار ساده‌ای بهره می‌برد، اما گیم پلی بازی بسیار جذاب است. عنوان مذکور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود Grow Castle 1.27.5 – بازی دفاع از قلعه اندروید

ویژگی‌های بازی Grow Castle:

دارا بودن سیستم بازی آنلاین امکان رتبه‌بندی در زمان واقعی  قابلیت ارتقای قهرمانان امکان ساخت و گسترش قلعه

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود Football Killer v1.0.6 – بازی قاتل فوتبالی   دانلود Football Killer v1.0.6 – بازی قاتل فوتبالی   دانلود Football Killer v1.0.6 – بازی قاتل فوتبالی
 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید    

حجم: 42 مگابايت

نسخه:1.27.5

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 3 و بالاتر 

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Grow Castle 1.27.5 – بازی دفاع از قلعه اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..