تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Safe 360 Security - Antivirus Boost 5.6.5 - آنتی ویروس محبوب

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنتی ویروس یکی از نیازهای اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل های هوشمند است  که باید سعی کرد بهترین های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس کش ها را به شما معروفی میکنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن های دیگر را هم دارد.

یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش سرعت گوشی و رایانه ویروسی شده آن‌ها است، حال برای از بین بردن ویروس‌ها نرم افزار‌های مختلفی وجود دارد، ولی تنها تعدادی از آن‌ها توانسته اند رضایت کاربران را به صورت کامل جلب کنند.

یکی از برترین ضد ویروس‌های طراحی شده برای اندروید 360 Security است. این نرم افزار میلیون‌ها کاربر را جذب کرده و می‌تواند از دستگاه اندرویدی شما در مقابله نفوذ انواع بدافزار‌ها و فایل‌های مخرب محافظت کند. این ضد ویروس به صورت رایگان عرضه شده و با حجم کمی که دارد مانع از آن می‌شود که دستگاه شما پس از نصب آن کند شود.

دانلود  Safe 360 Security - Antivirus Boost 5.6.5.4806 - آنتی ویروس محبوب

ویژگی های دیگر این نرم افزار:

بکاپ گیری از دستگاه اندرویدی تامین امنیت در برابر انواع ویروس‌ها پاکسازی فایل‌های غیرضروری افزایش سرعت سیستم و حالت پاور سیور برای کاهش مصرف باتری بلاک کردن SMS و تماس‌ها مدیریت اپلیکیشن‌ها دزدگیر: امکان پاکسازی کل فایلها، بازیابی مکان دستگاه و یا قفل آن مانیتورینگ و کنترل دیتا شبکه امکان محافظت از اطلاعات شخصی و قفل اپلیکیشن‌ها بکاپ گیری از لیست مخاطبین محافظت پیوسته راهنمای محافظت از اطلاعات شخصی نوتیفیکیشن‌های (آگاه ساز) چند وظیفه‌ای بستن برنامه‌های در حال اجرا با تکان دادن گوشی یا تبلت این نرم افزار در گوگل پلی امتیاز بسیار عالی 4.7 از 5.0  را بدست آورده است.

در ادامه میتوانید این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.


تصاویری از  محیط برنامه

 
 
دانلود  Safe 360 Security - Antivirus Boost 5.6.5.4806 - آنتی ویروس محبوب دانلود  Safe 360 Security - Antivirus Boost 5.6.5.4806 - آنتی ویروس محبوب دانلود  Safe 360 Security - Antivirus Boost 5.6.5.4806 - آنتی ویروس محبوب 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید 

حجم: 27 مگابايت

نسخه: 5.6.5.48

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.2 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Safe 360 Security - Antivirus Boost 5.6.5 - آنتی ویروس محبوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..