تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانیتور ۲۷ اینچ اولتراگیر 27GN750 ال جی معرفی شد

ال‌جی محصولات متنوعی تولید می‌کند؛ از گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها گرفته تا مانیتورهای گیمینگ. این شرکت روز گذشته به‌صورت رسمی از مانیتوری ۲۷ اینچ به‌نام LG UltraGear 27GN750 پرده‌برداری کرد. اولتراگیر 27GN750 برای نمایش محتوای بصری به صفحه‌نمایشی ۲۷ اینچ متکی است. در سه سمت از نمایشگر موردبحث تقریبا هیچ‌گونه حاشیه‌ای دیده نمی‌شود و همین موضوع اولتراگیر 27GN750 را به‌ظاهری مدرن مزین کرده است. مورد مهم دیگر این است که مانیتور جدید ال‌جی محتوا را با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۲۴۰ هرتز به‌نمایش می‌گذارد. 

مانیتور اولتراگیر 27GN750 ال‌جی از فناوری‌های G-Sync انویدیا و Adaptive-Sync پشتیبانی می‌کند. براساس اطلاعات رسمی منتشرشده در وب‌سایت ال‌جی، مانیتور موردبحث با قیمت ۳۹۹/۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. جدیدترین مدل از سری‌مانیتورهای اولتراگیر ال‌جی از نمایشگری با وضوح فول HD بهره می‌گیرد. قابلیت‌های متنوع 27GN750 باعث می‌شوند این مانیتور مخصوص کاربرانی باشد که به انجام بازی‌های ویدئویی علاقه‌مند هستند. 

مانیتور ال جی LG UltraGear 27GN750

طراحی مدرن اولتراگیر 27GN750 با حاشیه‌ی بسیار کم در سه طرف نمایشگر باعث می‌شود این محصول گزینه‌ای بسیار مناسب برای آن‌دسته از کاربرانی باشد که از چندین مانیتور در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند. مورد مهم دیگر، پشتیبانی پنل اولتراگیر 27GN750 از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. به‌لطف داشتن این نرخ نوسازی، محتوای بصری به‌شکلی بسیار نرم و روان روی نمایشگر به‌نمایش درمی‌آیند؛ همین موضوع باعث می‌شود اولتراگیر 27GN750 محصولی مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر اول شخص (نظیر کالاف دیوتی) و ریسینگ (نظیر فورتزا هورایزن)‌ باشد. 

به‌منظور ازبین‌بردن هرگونه شکافت تصویر (Screen Tearing)، مانیتور جدید ال‌جی از فناوری‌های جی-سینک و ادپتیو سینک پشتیبانی می‌کند. این فناوری‌ها باعث می‌شوند اولتراگیر جدید بتواند تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر از بازی‌های ویدئویی را به کاربر ارائه دهد. قابلیت دیگری که 27GN750 از آن بهره می‌برد و به‌صورت ویژه انجام بازی‌های سریع را لذت‌بخش‌تر می‌کند، زمان پاسخ‌دهی کم آن است. براساس گفته‌های ال‌جی، مدل جدید اولتراگیر از زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه بهره می‌گیرد. مانیتور جدید ال‌جی همچنین دارای نسبت کنتراست معمول ۱٬۰۰۰:۱ است که برای انجام بازی و همچنین مشاهده‌ی محتوای ویدئویی، کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد.

مانیتور ال جی LG UltraGear 27GN750

مانیتور اولتراگیر 27GN750 همچنین از استاندارد HDR10 پشیتبانی می‌کند و به‌واسطه‌ی همین قابلیت می‌تواند محتوای بصری را با رنگ‌های سرزنده و کنتراست عالی به‌نمایش بگذارد؛ چنین استانداردی مانیتور ال‌جی را قادر می‌سازد تا با نمایش محتوای بصری به‌شکلی واقع‌گرایانه و جذاب، کاربر را خود غوطه‌ور کند. استاندارد HDR10 به‌ویژه برای گیمرها می‌تواند جذاب باشد و لذت بیشتری را به آنان منتقل کند. مانیتور 27GN750 ال‌جی افزون بر موارد یادشده از قابلیت Dynamic Action Sync هم پشتیبانی می‌کند؛ این قابلیت، تأخیر ورودی را به حداقل می‌رساند تا در نهایت تجربه‌ی بازی لذت‌بخش‌تر شود. همچنین Black Stabilizer قابلیت دیگری است که امکان نمایش بهتر جزئيات موجود در صحنه‌هایی که نور کمی دارند را فراهم می‌کند.

مانیتور ال‌جی در زمینه‌ی اتصالات نیز محصولی عالی به‌شمار می‌آید. اولتراگیر 27GN750 از هر دو نوع درگاه HDMI در کنار یک درگاه DisplayPort بهره می‌گیرد. این مانیتور درکنار درگاه‌های یادشده از هاب USB بهره می‌گیرد؛ این هاب، دو درگاه USB را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در بخش پشتی مانیتور جای گرفته است. 

مانیتور ال جی LG UltraGear 27GN750

اگر به‌دنبال مانیتوری جدید و بسیار عالی برای انجام بازی‌های ویدئویی هستید، بدون شک 27GN750 انتخابی منطقی به‌شمار می‌آید؛‌ زیرا این مانیتور ضمن پشتیبانی از استاندارد HDR10، نرخ نوسازی بالایی دارد و از فناوری‌های Adaptive-Sync و G-Sync هم پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ال جی LG UltraGear 27GN750 مانیتور ال جی LG UltraGear 27GN750 مانیتور ال جی LG UltraGear 27GN750 مانیتور ال جی LG UltraGear 27GN750

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد مدل جدید مانیتورهای اولتراگیر ال‌جی دارید؟

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانیتور ۲۷ اینچ اولتراگیر 27GN750 ال جی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..