تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت تردد خودروها در سیزدهم فروردین ۹۹

استاندار تهران، ممنوعیت تردد از درب منزل در روزهای دوازده و سیزده فروردین در استان تهران را تکذیب کرد. انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در خصوص خبر منتشره در خصوص ممنوعیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان تهران، گفت:

 ممنوعیت تردد از درب منزل در روزهای دوازده و سیزده فروردین در استان تهران تکذیب می‌شود و منظور ممنوعیت حضور در پارک‌ها، بوستان‌ها و طبیعت می‌باشد که تدابیر شدیدتری جهت عدم حضور این افراد در این اماکن عمومی به‌عمل می‌آید. طرح محدودیت تردد برای جلوگیری از شیوع کرونا در 14 مبادی خروجی استان در حال اجراست.

 به شهروندان توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارکها و بوستان‌ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و در مراسم سیزده‌به‌در امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

استان اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد استانی کرونا تردد هر گونه خودرو در روز سیزده بدر در شهر اصفهان ممنوع اعلام شده است، اظهار کرد:

بر این اساس هر خودرویی که در این روز در معابر شهری اصفهان تردد کند جریمه خواهد شد. جریمه تردد هر خودرو در روز سیزده بدر در معابر شهری اصفهان ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده است. تعداد ۴۰۰ دوربین نظارتی، بیش از ۵۰ خودروی مکانیزه و مأموران پلیس راهور در سطح شهر نسبت به اعمال قانون خودرو‌های متخلف در اصفهان حضور دارند.

استان خراسان رضوی

سرهنگ حمیدرضا دهنوی، رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت:

تردد خودروها از ساعت پنج بامداد تا ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود و خودروهای رانندگان متخلف به مدت یک ماه توقیف و این رانندگان پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند. طبق تدابیر ستاد ملی پیشگیری  و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیتهای جدی این طرح اجرا می شود.

تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاهها ،بوستانها و پارکها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می شود. همچنین در محدوده های غیر مسکونی بلوار نماز و بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می شود نیز محدودیت کامل تردد اعمال می شود.  هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی شهروندان است و رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می شود. 

خودروهای حامل مواد غذایی، مواد بهداشتی و اقلام درمانی، سوخت رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

استان خوزستان

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با بیان اینکه ما امسال روز سیزده‌به‌در در استان خوزستان نداریم، گفت:

دوازدهم و سیزدهم فروردین باید از خروج مردم از محله‌ها ممانعت شود و فرمانداران باید خروجی محله به محله را کنترل کنند.

 ویروس کرونا در چین در مدت یک ماه ۳ هزار نفر را به کام مرگ فرستاد و از بین برد اما این ویروس اکنون روزی ۳ هزار نفر را از بین می‌برد. آمار مبتلایان از حدود ۶۵۰ هزار نفر گذشته است و تقریبا هر یک و نیم تا دو روز ۱۰۰ هزار نفر به تعداد بیماران در جهان اضافه می‌شود. این موضوع، اهمیت، ویژگی و سختی مساله را در جهان امروزی که ادعا می‌کردیم جهان پیشرفته‌ای است، نشان می‌دهد و حرکت و سرعت جهان را بسیار کند و حتی متوقف کرده است. باید با حساسیت، مراقبت و اصرار در برابر این مساله بایستیم و آن را ساده تلقی نکنیم.

من در جلسات تاکید می‌کنم که این موضوع به ما این پیام را می‌دهد که بسیار جدی، حیاتی و حساس است و اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر ضریب استان خوزستان در مساله کرونا پایین آمده، نباید باعث حساسیت‌زدایی شود. در بیماری‌های عفونی و مسری، یک غفلت و سستی ممکن است طوفان به وجود آورد. در عین حال در برخی از شهرها به صورت مقطعی این مساله رخ داده است و سعی کرده‌ایم آن را کنترل کنیم.

 این مطلب بروزرسانی خواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت تردد خودروها در سیزدهم فروردین ۹۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..