تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه بازی My Friend Pedro برای PS4

عرضه بازی My Friend Pedro برای PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی My Friend Pedro مدت زیادی است که برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ عرضه شده است. این عنوان یک بازی دو بعدی شوتر است که بازی‌کنندگان باید شخصیت اصلی آن را همراه با شلیک کردن به دشمنان به نفرات اصلی باند‌های خلافکار برسانند که دوست این شخصیت پدرو نام دارد. سؤالی که تا به امروز پرسیده می‌شود این است که DeadToast Entertainment، شرکت توسعه‌دهنده این بازی قصد دارد My Friend Pedro را برای PS4 عرضه کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن موارد جدید به عنوان The Crew 2 پس از بروزرسانی

بر اساس اخباری که که PlayStation Blog منتشر شده، این بازی اکشن مهیج و پرطرفدار قرار است در تاریخ دوم آوریل امسال برای کنسول‌های خانگی PS4 عرضه شود. شرکت توسعه‌دهنده این بازی در همکاری با تیم‌های 22nd Century Toys و Devolver Digital سخت در حال کار روی آن هستند تا بتوانند بهترین نسخه از My Friend Pedro را برای پلتفرم PS4 آماده کنند و آن را برای ماه بعد عرضه کنند. بازی My Friend Pedro از آن دسته بازی‌های دوبعدی است که تواسنته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و عده زیادی از منتقدان آن را مورد ستایش قرار داده‌اند.

عرضه بازی My Friend Pedro برای PS4

کسانی که تا به حال نام این بازی را نشنیده‌اند، باید بدانند که My Friend Pedro یک داستان درباره دوستی یک موز تخیلی با یک فرد است که با همدیگر به جنگ با خلافکاران و تبهکاران جامعه می‌پردازند و شخصیت اصلی آن با دو اسلحه و حرکات پارکور باید این مراحل را طی کند و رئیسان خلافکاران را به دام بیندازد. در طول مسیری که بازی‌کنندگان با این شخصیت طی می‎کنند، مهارت‌ها و وسایل زیادی را برای از پا درآوردن دشمنان خود استفاده کنند. برای مثال می‌توانند از اسکیت، بشکه، توپ یا نارنجک‌ها برای کشتن دشمنان استفاده کنند.

گفتنی است، این بازی هیجان‌انگیز قرار است برای PS4 با محتوای بیشتری عرضه شود که به طرفداران آن اجازه خواهد داد مد‌های مختلفی از آن را با کنسول خود تجربه کنند و رکورد‌های مختلفی در این بازی از خود به جای بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه بازی My Friend Pedro برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..