تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز نو، کار نو، ابتکار نو

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قطعا همه ما هرساله با نزدیک شدن به سال نو، حس و حال زیبایی را تجربه می‌کنیم و پس از شروع سال جدید احساسات عجیبی نیز به سراغمان می‌آید که این حس و حال معمولا در نوجوانان و جوانان بسیار بیشتر و سرزنده‌تر است؛ شاید تصمیمات جدیدی بگیریم و خیلی رفتارها را با هرسال بزرگتر شدن کنار بگذاریم و یا قصد کنیم در سال جدید کارهای جدیدی انجام دهیم، همه این‎ها چیزهایی هستند که شاید امسال به دلیل وجود ویروس کرونا در کشور، خیلی کمتر از پیش به چشم آمدند و شاید هم اصلا فراموش شدند.

اما این نوروز با تمام ویژگی‌های خاص و خوبش برای ما ایرانیان بسیار اهمیت دارد مخصوصا که امسال با بهترین ماه‌های خدا یعنی رجب و شعبان نیز همراه شده است، پس خوب است در این روزهای نو اما سخت که بر کشور می‌گذرد ما در گذشته و حال نمانیم و چشم به آینده‌ای که از آن ما خواهد بود دوخته و خود را برای کارهای نو آماده کنیم.

بر همین اساس، صفحه اینستاگرامی نوجوان  منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، تصویرنوشته‌ای را منتشر کرده و نوشت:

"شروع نو
‌ فرصتی که هر سال، برای همه فراهم می‌شود...
‌ اول سال یعنی روز نو، کار نو، ابتکار نو
‌ شما چه کار نویی را شروع کرده‌اید؟
‌به مناسبت عید نوروز
‌ نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار".

نوروز نو

بیشتر بخوانید: ترامپ از چین درخواست کمک می‌کند!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز نو، کار نو، ابتکار نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..