تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SafeInCloud Password Manager 20.2.2 – برنامه مدیریت و حفاظت رمزها

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی مجازی است. برای داشتن امنیت شما باید بتوانید اطلاعات کاربری منحصر به فردی داشته باشید و از آن‌ها محافظت کنید. در واقع محافظت از رمز عبور مانند محافظت از مرز یک کشور است. رمز عبور خوب می‌تواند شما را از اتفاقات بدی مانند هک شدن اطلاعات و موارد این چنینی محافظت کند.

شما برای داشتن امنیت در دنیای مجازی نیاز دارید تا برای هر کدام از برنامه‌های خود به صورت جداگانه رمز اختصاصی بگذارید. اما اگر روزی یکی از آن‌ها را فراموش کردین چه می‌شود. درست است که برای بازگردانی رمز عبور نیز روشی وجود دارد اما بهتر است که در ابتدا شما آن‌ها را فراموش نکنید.

برنامه SafeInCloud Password Manager  به شما کمک می‌کند که رمزهای عبور خود را در یک مکان امن نگه داری کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به شتیبانی از سرویس های Google Drive، Dropbox و One Drive، نمایش میزان قوی و یا ضعیف بودن رمزها و پسوردهای ذخیره شده و ژنراتور پسورد ساز بسیار عالی برای تولید رمزهای قوی و تصادفی  اشاره کرد.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برخی از ویژکی و امکانات برنامه SafeInCloud Password Manager اندروید:

طراحی فوق العاده متریال (رابط کاربری برتر گوگل) رمزگذاری بسیار قوی: حفاظت از اطلاعات با رمزگذاری 256 بیتی و AES امکان همگامسازی آسان اطلاعات در سرویس های ابری مختلف پشتیبانی از سرویس های Google Drive، Dropbox و One Drive نمایش میزان قوی و یا ضعیف بودن رمزها و پسوردهای ذخیره شده ژنراتور پسورد ساز بسیار عالی برای تولید رمزهای قوی و تصادفی امکان همگامسازی برنامه اندرویدی خود با نسخه مربوط به ویندوز قابلیت های دیگر چون تم های تیره و روشن، ایمپرت خودکار و غیره

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 7 مگابايت

نسخه: 20.2.2

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

    

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SafeInCloud Password Manager 20.2.2 – برنامه مدیریت و حفاظت رمزها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..