تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Material Status Bar Pro 12.42 – برنامه نوار وضعیت متریال اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مواردی که برای بعضی کاربران بسیار مهم است، داشتن یک گوشی با تم دلخواه است. به همین دلیل تاکنون لانچرها و تم‌های مختلف جذابی تولید شده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، دستگاه خود را به گونه‌ای که دوست دارید شکل دهید. 

امروز برای شما یک برنامه جدید آماده کرده‌ایم که می‌توانید توسط آن کارهای جالبی انجام دهید. این برنامه که Material Status Bar Pro  نام دارد به شما کمک می‌کند که نوار وضعیت خود را به گونه دلخواه تغییر دهید. این برنامه خیلی به کسانی که دوست دارد تم دستگاهشان متفاوت باشد، کمک می‌کند.

از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه می‌توان به رنگ های مختلف برای ایجاد حالت دلخواه خود در قسمت استاتوس بار، از دست ندادن هیچ پیامی، گزینه ای برای تنظیم میزان هم پوشانی نوار وضعیت ایجاد شده با نوار وضعیت پیش فرض و شروع خودکار هنگام راه اندازی مجدد دیوایس اشاره کرد.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Material Status Bar Pro اندروید:

ایجاد نوار وضعیت دلخواه با گزینه های شخصی سازی متنوع دسترسی به ۳ تم گوناگون برای ایجاد نوار وضعیت رنگ های مختلف برای ایجاد حالت دلخواه خود در قسمت استاتوس بار از دست ندادن هیچ ناتفیکیشنی گزینه ای برای تنظیم میزان هم پوشانی نوار وضعیت ایجاد شده با نوار وضعیت پیش فرض شروع خودکار هنگام راه اندازی مجدد دیوایس

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 3 مگابايت

نسخه: 12.42

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

    

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Material Status Bar Pro 12.42 – برنامه نوار وضعیت متریال اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..