تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعداد دروازه‌بانی بهتاش فریبا سریال پایتخت، سرمربی نساجی را شگفت‌زده کرد

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در خصوص آیتم سریال پایتخت که مربوط به تیم نساجی بود و در اردوی این تیم ضبط شد توضیح داد: این ماجرا اتفاقی پیش آمد. آقای مقدم در اردوی ما حاضر شدند و توضیح دادند چنین برنامه‌ای دارند و با توجه به اینکه برنامه در منطقه مازندران ضبط می‌شود نگاهی هم به نساجی داشتند و بخشی از سریال مربوط به این تیم بود. شب بازی در هتل بودیم که آمدند و شرایط را برای ما توضیح دادند و گفتند یک آیتم در نظر دارند و ما هم با پیشنهادشان موافقت کردیم چرا که یک کار فرهنگی و عام المنفعه است. این سریال پایتخت با اقبال عمومی مردم روبه‌رو شده است و مردم آن را دوست دارند و خصوصاً در این ایام که مردم خانه نشسته‌اند و نیاز است که در خانه بمانند برنامه‌های این چنینی خیلی کمک می‌کند.

وی در مورد عملکرد بهرام افشاری در نقش گلر و اینکه استعدادش برای این کار چقدر است هم گفت: بهرام افشاری پسر خوبی است و از فیزیک مناسبی برای گلری برخوردار است و فیزیکش برای دروازه‌بان شدن عالی است و نشان داد استعدادش را دارد و چند واکنش خوب از خودش نشان داد و خیلی زود کار را یاد گرفت. بستگی به شرایط سنی و علاقه و وقتی که می‌گذارد و اینکه یک مربی خوب داشته باشد می‌تواند گلر خوبی شود.

433 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعداد دروازه‌بانی بهتاش فریبا سریال پایتخت، سرمربی نساجی را شگفت‌زده کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..