تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلت M10 Plus لنوو با پردازنده‌ی Helio P22T و صفحه نمایش ۱۰/۳ اینچی رونمایی شد

ماه ژانویه بود که لنوو تبلت M10 REL را روانه‌ی بازار کرد. حال این شرکت تبلتی با مشخصات مشابه به‌نام M10 Plus را روانه‌ی بازار چین کرده است. ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه خبر از تبلتی میان‌ رده می‌دهد. لنوو M10 پلاس نمایشگری ۱۰/۳ اینچی با وضوح ۱٫۹۲۰ در ۱٫۲۰۰ پیکسل دارد؛ نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۷ درصد، ضخامت آن ۸/۱۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۸۰ گرم است.

هواوی از تراشه‌ی مدیاتک Helio P22T به‌عنوان هسته‌ی پردازشی این تبلت بهره برده است؛ این پردازنده‌ همان پردازنده‌ی قدیمی Helio P22 است که تنها پسوند T به آن اضافه شده است. هلیو ۲۲ با هشت هسته‌‌ی Cortex-A53 و فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کند و مبتنی بر لیتوگرافی تولید ۱۲ نانومتری FinFET شرکت TSMC توسعه یافته است. این تراشه، تراشه‌ی قدرتمندی نیست و شاید منسوخ شده باشد؛ اما هنوز هم برای یک تبلت میان‌رده مناسب و مقرون‌به‌صرفه به‌نظرمی‌رسد.

Lenovo M10 Plus/لنوو M10 پلاس

حافظه‌ی رم M10 Plus لنوو ۴ گیگابایت است حال آنکه می‌توان این تبلت را در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کرد. ناگفته نماند که تبلت دارای درگاه میکرواس‌دی است و تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. این دوربین‌ها شاید ضعیف به‌نظر برسند؛ اما برای تبلتی میان‌رده خوب است. از دیگر مشخصات Lenevo M10 Plus می‌توان به ورودی جک‌هدفون ۳/۵ میلی‌متری، بلندگوهای Dolby Atmos، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری، پورت USB-C و شارژر ۱۰ واتی اشاره کرد.

Lenovo M10 Plus/لنوو M10 پلاس

نکته‌ی بد این دستگاه سیستم‌عامل آن است. چراکه با نسخه‌ی منسوخ شده‌ی Android 9 Pie عرضه می‌شود. حداقل انتظار این بود که اندروید ۱۰ روی آن سوار شود. به‌خصوص اینکه لنوو سابقه‌ی خوبی در به‌روزرسانی نرم‌افزار ندارد. پس بعید به‌نظرمی‌رسد که حتی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کند.  M10 Plus از Wi-Fi و LTE پشتیبانی می‌کند؛ همچنین از پین‌های POGO برای اتصال لوازم جانبی، ازجمله صفحه‌کلید، استفاده می‌کند.

لنوو M10 پلاس تنها در یک رنگ خاکستری موجود است و به قیمت ۲۲۵دلار از هم‌اکنون پیش‌فروش می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلت M10 Plus لنوو با پردازنده‌ی Helio P22T و صفحه نمایش ۱۰/۳ اینچی رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..