تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت و مشخصات فنی بی‌ ام‌ و 330e پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۱ اعلام شد

بی‌ام‌و برای سال ۲۰۲۱ مدل جدید پلاگین هیبرید از سری ۳ را با پیشرانه ۴ سیلندر وارد بازار ایالات متحده می‌کند. مشتریان آمریکایی می‌توانند سری ۳ پلاگین هیبریدی را در دو مدل 330e و 330e xDrive خریداری کنند. قیمت پایه مدل نخست ۴۴ هزار و ۵۵۰ دلار و قیمت پایه مدل دوم نیز ۴۶ هزار و ۵۵۰ دلار است. به این مبلغ باید ۹۹۵ دلار هزینه تحویل خودرو را نیز اضافه کرد. این قیمت گذاری، مدل 330e را در جایگاهی مابین مدل ۲۵۵ اسب بخاری 330i با قیمت ۴۰ هزار و ۷۵۰ دلار و مدل ۳۸۲ اسب بخاری M340i با قیمت ۵۴ هزار دلار قرار می‌دهد. 

2021 bmw 330e plug in hybrid

هر دو نسخه‌ی بی‌ام‌و 330e از پیشرانه مشابه هم استفاده می‌کنند. این پیشرانه هیبریدی از یک موتور بنزینی توربو ۴ سیلندر ۲ لیتری سری TwinPower Turbo با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۰۷ اسب بخار تشکیل شده است. باتری مورد استفاده در این خودرو از نوع لیتیوم یونی ۳۴ آمپر ساعتی بوده و ۱۲ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. بی‌ام‌و در 330e از یک جعبه دنده خودکار ۸ سرعته استپ‌ترونیک استفاده کرده است. 

2021 bmw 330e plug in hybrid

مجموع قدرت سری ۳ پلاگین هیبرید به ۲۸۸ اسب بخار و گشتاور آن با استفاده از سیستم XtraBoost به ۴۲۰ نیوتن‌متر می‌رسد. در هنگامی که خودرو در حالت رانندگی اسپرت قرار داشته باشد سیستم XtraBoost می‌تواند برای مدت ۱۰ ثانیه ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتر را نیز برای موتور فراهم کند. این قابلیت جدید زمانی که راننده پای خود را تا انتها روی پدال گاز قرار می‌دهد فعال می‌شود. 

2021 bmw 330e plug in hybrid

مقاله‌های مرتبط:

از آنجایی که در مورد یک خودروی پلاگین هیبرید صحبت می‌کنیم مصرف سوخت نیز اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا مصرف سوخت مدل دیفرانسیل عقب را ۳/۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت مدل دو دیفرانسیل را نیز ۳/۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرده است. ظرفیت پیمایش تمام برقی این دو خودرو بی‌ام‌و نیز به ترتیب ۵۳/۴ و ۳۲/۲ کیلومتر برای مدل 330e و 330e xDrive است. 

بی‌ام‌و سری ۳ پلاگین هیبرید در حالت vhkkn'd هیبرید می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۰۹ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که در مقایسه با مدل قبلی ۳۱ کیلومتربرساعت افزایش پیدا کرده است. در حالت تمام برقی نیز حداکثر سرعت این خودرو ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است. این عدد برای مدل قبلی این خودرو ۱۲۱ کیلومتر بر ساعت بود. 

بی‌ام‌و 330e می‌تواند سرعت خود را در ۵/۶ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این عدد برای مدل دودیفرانسیل ۵/۷ ثانیه است. به دلیل وجود تایرهای چهار فصل روی خودروها، حداکثر سرعت هر دو مدل نیز به صورت الکترونیکی به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. در صورتی که مشتریان، تایرهای عملکرد بالا را برای خودرو سفارش دهند، حداکثر سرعت محدود شده‌ی مدل 330e به ۲۲۸ کیلومتر بر ساعت و مدل 330e xDrive نیز به ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت و مشخصات فنی بی‌ ام‌ و 330e پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۱ اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..