تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات کامل بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled

جزییات کامل بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueledبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن چند ماه پیش آخرین بسته الحاقی مربوط به بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled را روانه بازار کرد؛ اما این بازی از زمانه عرضه آخرین بسته الحاقی خود تاکنون، بارها محتویات جدیدی را دریافت کرده است، به تازگی نیز خبری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند این توسعه دهنده این بازی یک بسته الحاقی جدید برای آن عرضه کرده است.

این بسته الحاقی Beenox Pack نام دارد و اکنون در دسترس گیمرها و آماده‌ی دانلود است. در این بسته الحاقی مجموعه جدید از چالش‌ها و تم‌ها وجود دارد که کاربران می‌توانند با دریافت این بروزرسانی آن‌ها را بدست آورند. همچنین در این بروزرسانی گیمرها امکان شخصی سازی بیشتر شخصیت‌های بازی را نیز خواهند داشت.

جزییات کامل بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled

چالش‌هایی که با این بسته الحاقی در اختیار گیمر قرار خواهند گرفت شامل چالش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه می‎‌شود؛ همچنین چالش Ghost Hunt که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است نیز در این بسته الحاقی به بازی اضافه خواهد شد. علاوه بر این در صورتی که گیمر توانایی اجرای انجام چالش‌ها را نداشته باشد می‌تواند با انجام مسابقات آزمایشی به جوایز چالش‌ها که همان بدست آوردن شخصیت‌های قدرتمند بازی است دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: همکاری Epic Games با سازندگان بزرگ عناوین رایانه‌ای

از سایر مواردی که در این بسته الحاقی به بازی اضافه شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اضافه شدن سه کاراکتر جدید به بازی اضافه شدن دو کارت جدید Nitro GT و Neon Hawk اضافه شدن قابلیت‌های قهرمانانه‌ی جدید به بازی اضافه شدن قابلیت شخصی سازی برای ویژگی‌های ابرقهرمانانه بر طرف شدن برخی ایرادات گزارش داده شده از سوی کاربران

شرکت سازنده بازی همچنین اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک قرار است موسیقی متن جدید به بازی اضافه شود که بازی را بیش از پیش جذاب‌تر خواهد کرد و لذت اجرای بازی را برای گیمرها بالاتر خواهد برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات کامل بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..