تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جالب ساکنان محله، اشک پرستار را درآورد

اقدام جالب ساکنان محله، اشک پرستار را درآوردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا که در اواسط ماه دسامبر در چین گزارش شد تاکنون شهروندان ۱۹۹ کشور جهان مبتلا کرده است. شمار مبتلایان این ویروس اکنون از مرز ۶۰۰ هزار تن گذشته و بیش از ۲۷ هزار تن نیز بر اثر مبتلا به آن جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع ویروس بلافاصله پزشکان و پرستاران در سراسر جهان تلاش خود را برای نجات جان همنوعان خود آغاز کردند. بسیاری از آن‌ها بخاطر تعداد زیاد بیماران مبتلا به کرونا مجبور به تحمل شیفت‌های کاری متعدد هستند و همین مسئله موجب شده تا از خانواده و فرزندان خود دور باشند.

با این حال مردم قدردان در سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان ایران با ماندن در خانه در تلاش هستند تا از بار سنگینی که بر دوش این عزیزان قرار گرفته بکاهند. همچنین ویدئو‌های بسیاری از قدردانی خانواده‌های بهبودیافته از کرونا از پزشکان و پرستاران عزیز تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است تا مدافعان سلامت با روحیه بهتر به مبارزه با کرونا ادامه دهند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام تحسین برانگیز ساکنان محله‌ای در شهر " بیزینگ استوک " انگلیس را به تصویر می‌کشد. ساکنان محلی هنگامی که خدمه آمبولانس " تایلا پورتر" در حال ترک خانه برای حضور در محل کارش بود با تشویق‌های بی امان خود او را غافلگیر کردند. در این ویدئو این زن ۲۲ ساله جوان هنگامی که با این صحنه دیدنی روبه رو شد نتوانست خود را کنترل کند و اشک شوق از چشمانش جاری شد.

تایلا که در بیمارستان همپشر شمالی مشغول خدمت رسانی به همنوعان خود است در این محله به همراه مادر ۵۵ ساله اش " علی " و پدر ۵۵ ساله اش " فیلیپ " و خواهر ۲۱ ساله اش " تَش " زندگی می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدئوی بسیار زیبا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جالب ساکنان محله، اشک پرستار را درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..