تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود برترین برنامه‌های مترجم و آموزش زبان‌های خارجی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه‌هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

کاربران می‌توانند به وسیله مترجم (ترنسلیت) به راحتی  با نوشتن یک متن آن را ترجمه کنند و نیز به بیش از چهل زبان زتده دنیا دسترسی داشته باشند.


دانلود Translate text & voice translator v11.0.9 برنامه مترجم صوتی 

به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت)  به راحتی  با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان، مانند تابلو ها را به صورت ترجمه شده ببینید.


دانلود مترجم گوگل  Google Translate ؛ ترجمه قدرتمند با گوگل ترنسلیت 

برنامه Rosetta Stone نرم‌افزاری برای یادگیری صحبت کردن به زبان‌های ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی و یا یکی از ۱۹ زبان دیگر موجود در برنامه در هر زمان و مکان است.

علاوه بر پشتیبانی از اکثر زبان‌های زنده دنیا، دیگر عامل موفقیت برنامه Rosetta Stone را می‌توان متد‌ها و روش‌های خوب و سرگرم‌کننده برای آموزش زبان نامید.

دانلود رزتا استون Learn Languages: Rosetta Stone 5.13.3 – برنامه آموزش زبان

نرم‌افزار Duolingo: Learn Languages به طور قطع یکی از بهترین، کامل‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها در همین حوزه است که کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. در این برنامه باید به دو زبان پایه انگلیسی یا عربی مسلط باشید تا بتوانید از آموزش دیگر زبان‌های روز دنیا بهره ببرید. تیم Duolingo در این برنامه آموزش زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی، اوکراینی، لهستانی، یونانی، مجارستانی، نروژی، عبری، ولزی، رومانیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر را به صورت رایگان در دسترس قرار داده‌‌اند.

دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

اگر وقت نمی کنید به کلاس های زبان بروید و می خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم افزار busuu: Fast Language Learning Premium روی گوشی خود می توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید.

دانلود busuu: Fast Language Learning Premium 11.8.2.600 - برنامه آموزش زبانهای مختلف

مترجم در هر بروزرسانی، از قابلیت‌های متنوع و جدیدی رونمایی می‌کند. کاربران می‌توانند به وسیله مترجم مایکروسافت به راحتی  با نوشتن یک متن آن را ترجمه کنند و نیز به بیش از چهل زبان زتده دنیا دسترسی داشته باشند.

دانلود Microsoft Translator 3.3.448 برنامه مترجم مایکروسافت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود برترین برنامه‌های مترجم و آموزش زبان‌های خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..