تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افت ۴۰ درصدی فروش خانواده‌ی گلکسی اس 20 سامسونگ نسبت به مدل‌های اس 10

چندی پیش خبری منتشر شد که احتمالا سری گلکسی اس ۲۰ نسبت به نسل پیشین خود فروش کمتری خواهد داشت. علت این امر نیز به گسترش بیماری کرونا منتسب شد. حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ این موضوع را تایید کرده است و از شرایط نگران‌کننده خبر می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

در میان محصولات مختلف موجود در بازار، فروش گوشی‌های هوشمند، متحمل ضربه سختی پس از شیوع بیماری کرونا شد. در خبری اشاره شد که فروش تلفن‌های هوشمند در چین ۳۸ درصد افت داشته و در سراسر دنیا نیز شاهد افت ۱۴ درصدی در ماه فوریه ۲۰۲۰ نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۹ بوده‌ایم.

در این میان، سامسونگ نیز فروش کم پرچم‌داران خود را در جلسه‌ای با تحلیلگران بازار تایید کرده است و گفته که فروش سری گلکسی اس ۲۰ از زمان عرضه تاکنون نسبت به همین بازه زمانی تنها به اندازه ۶۰ درصد از فروش سری گلکسی اس ۱۰ بوده است.

با این حال، سران شرکت سامسونگ اعلام نکرده‌اند که این میزان فروش، مخصوص به بازار مشخصی مانند کره جنوبی بوده است یا آمار جهانی فروش سری گلکسی اس ۲۰ را شامل می‌شود. همچنین تنها به مقایسه درصدی اشاره شده و آمار دقیق فروش پرچم‌داران سامسونگ مشخص نشده است.

گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ / Galaxy S20 Ultra Samsung

مقامات سامسونگ، شیوع بیماری کرونا را دلیل اصلی فروش کم محصولات خود می‌دانند و همچنین نسبت به احتمال کاهش بیشتر فروش گوشی‌های هوشمند در آینده ابراز نگرانی کرده‌اند. در حال حاضر قیمت مدل‌های گلکسی اس ۲۰ در بازار ایالات متحده کاهش یافته است تا کاربران آمریکایی نسبت به خرید پرچم‌داران سامسونگ تشویق شوند.

با این حال، مشکل اصلی کاهش درآمدها به دلیل خانه‌نشینی کارکنان و تعطیلی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. در چنین شرایطی خرید گوشی هوشمند گران‌قیمت از فهرست بسیاری از کاربران حذف می‌شود و بعید به‌نظر می‌رسد که حتی کاهش قیمت سری گلکسی اس ۲۰ به فروش آن‌ها کمکی کند. سری گلکسی اس ۲۰ شامل نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افت ۴۰ درصدی فروش خانواده‌ی گلکسی اس 20 سامسونگ نسبت به مدل‌های اس 10»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..