تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین افزایش یافت /جزئیات طرح جدید و مهم دولت برای قرنطینه کردن افراد مبتلا به کرونا

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به تغییر زمان طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: اصل اجرای طرح فاصله گذاری تا  ۱۵ فروردین خواهد بود و ادامه آن  تا ۲۰ فروردین است و ما گفتیم که در ۱۵ فروردین یک بار این اجرا را مرور کنیم ولی به طور طبیعی اجرای آن تا ۲۰ فروردین خواهد بود. مردم بر مبنای ۲۰ فروردین در نظر بگیرند و این مدت را همکاری کنند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید؛

روحانی: برای اوج‌گیری کرونا آماده‌ایم /برخی دنبال مچ‌گیری هستند

رئیس جمهور با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وزارت بهداشت امروز طرحی را به جلسه ستاد ملی آورد که مبنای آن این است که هر کس که معلوم شد به ویروس کرونا مبتلا شده موظف است حدود دو هفته خود را از جامعه دور کند و به نوعی خود را قرنطینه کند. حال اگر لازم است در اقامت گاه قرنطینه ما، یا در خانه خودش و یا در بیمارستان بستری شود. ما خواهش می کنیم که کسانی که علائم بیماری کرونا را دارند خودشان رعایت کنند و خود را قرنطینه کنند چراکه  اولین کسانی که در خطر قرار می گیرند اعضای خانواده و دوستان و عزیزان  این افراد هستند که در معرض خطر قرار می گیرند.

روحانی خاطرنشان کرد:  بحث ما در جلسه امروز این بود که اگر چنین فردی به این دستورالعمل عمل نکرد و با این که می دانست کرونا دارد به جامعه آمد  چگونه رفتار شود که مقرر شد کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی در رابطه با نحوه برخورد با این افراد تصمیم گیری کند و اگر شد تا شب این دستورالعملی برای این طرح در مصوب کند.

۲۷۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین افزایش یافت /جزئیات طرح جدید و مهم دولت برای قرنطینه کردن افراد مبتلا به کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..