تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت سپاه پاسداران ایران، از برکت سیدالشهدا (ع) است

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام، در تقویم کشورمان این روز را روز پاسدار نامگذاری کردند و این روز را به حافظان سبزپوش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویند. به همین مناسبت علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با انتشار مطلبی در حساب توییتری خود، روز پاسدار را به همه حافظان امنیت کشور تبریک گفت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه این تبریک برای مخاطبان توییتری خود نوشت:

"گذر زمان و آزمون‌های سپاه در مواجهه با بحران‌ها نشان داده که این نهاد الهی زیرساخت اصلی قدرت فزاینده انقلاب و نظام در مواجهه با بحران‌ها است.
خلوص، ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (علیه‌السلام) دارد.
روز پاسدار مبارک".

قدرت سپاه پاسداران ایران، از برکت سیدالشهدا (ع) است

بیشتر بخوانید: برکت انقلاب معجزه قدرت زیرساخت پزشکی کشور است

گفتنی است، هرساله سوم شعبان مصادف با میلاد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، روز پاسدار، به نام فرماندهان و نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت سپاه پاسداران ایران، از برکت سیدالشهدا (ع) است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..