تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکه‌تازی کانن در بازار جهانی دوربین‌های DSLR و بدون آینه برای هفدهمین سال متوالی

کانن (Canon) جزو شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی دوربین به‌شمار می‌آید و افراد زیادی در سراسر دنیا از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. بر اساس جدیدترین آمار، کانن توانسته است باری دیگر بیشترین سهم از بازار جهانی دوربین‌های DSLR و بدون آینه را برای هفدهمین سال متوالی (از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۹) از آن خود کند. 

با نگاهی به بازار دوربین‌ها طی سال‌های اخیر متوجه می‌شویم که از زمان عرضه‌ی دوربین انقلابی EOS 300D در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۳، کانن توانسته است مجموعه‌ی متنوعی از دوربین‌های رده‌بالا و بسیار محبوب را روانه‌ی بازار کند؛‌ دوربین‌هایی که هر یک در زمان عرضه‌ی خود محصولی مهم به‌شمار می‌آمدند و توجهات زیادی را به‌سمت خود جلب کردند. کانن توانست در سال ۲۰۱۹، ۶ دوربین متنوع با لنز قابل‌تعویض روانه‌ی بازار کند. بدین طریق این شرکت برای هفدهمین سال متوالی قرار گرفتن در رتبه‌ی اول برترین شرکت‌های سازنده‌ی دوربین‌های دیجیتال دارای لنز قابل‌تعویض را (از لحاظ سهم بازار) جشن می‌گیرد. 

کانن در اطلاعیه‌ی جدید خود می‌نویسد: «کانن مفتخر است اعلام کند که دوربین‌های دیجیتالی دارای لنز قابل‌تعویض این شرکت (یعنی دوربین‌های DSLR و بدون آینه) توانسته‌اند باری دیگر بیشترین سهم از بازار را در اختیار بگیرند. این هفدهمین سال متوالی (از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۹) است که دوربین‌های کانن به این موفقیت دست پیدا می‌کنند».

مقاله‌های مرتبط:

کانن فعالیت‌های زیادی در حوزه‌ی دوربین دارد. این شرکت قطعات و اجزای کلیدی به‌کاررفته در محصولات تصویربرداری‌اش نظیر دوربین‌های سری EOS را خودش می‌سازد. کانن همچنین سال‌ها است که به تولید قطعات حسگرهای تصویر CMOS، پردازنده‌های تصویر و همچنین لنزهای قابل‌تعویض می‌پردازد. این شرکت طبق شعار همیشگی‌اش سعی دارد محصولات موردبحث را به‌گونه‌ای بسازد که هم سرعت زیادی داشته باشند، هم به کاربر راحتی منتقل کنند و هم کیفیت تصویر بالایی را ارائه دهند. 

محصولات کانن تنوع بسیار بالایی دارند؛ از دوربین‌های بالارده‌ی قدرتمند که به‌شکل وسیع توسط عکاسان حرفه‌ای در سراسر دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرند گرفته تا مدل‌های کم‌قیمت‌تر که به کاربران معمولی امکان می‌دهند بدون صرف هزینه‌ی زیاد، به محصولی مناسب دست پیدا کنند. این کاربران می‌توانند از طریق محصولات کانن تصاویری حرفه‌ای و باکیفیت از مناظر و سوژه‌ها بگیرند و لحظات جذابی را رقم بزنند. کانن می‌گوید قصد دارد بیش از پیش تنوع محصولاتش را بالا ببرد تا به نیازهای کاربران در سراسر دنیا پاسخ دهد.

در عصر ظهور دوربین‌های دیجیتال تک‌لنزی بازتابی (DSLR)، کانن محصولی انقلابی با نام EOS 300D معرفی کرد. این محصول که تاریخ معرفی آن به سپتامبر ۲۰۰۳ برمی‌گردد، قیمتی بسیار رقابتی داشت و از طراحی جمع‌و‌جور بهره می‌گرفت. دوربین خاطره‌انگیز کانن محصولی سبک‌وزن بود و در همان زمان توانست بیشترین سهم بازار را در اختیار این شرکت قرار دهد. EOS 300D توانست مسیر رشد دوربین‌های DSLR را همواره کند و نقش مهمی در این زمینه داشته باشد. از آن زمان تاکنون، کانن به تولید محصولات انقلابی ادامه داده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به دوربین‌های حرفه‌ای سری EOS-1D و همچنین سری EOS 5D اشاره کنیم. دوربین‌های توانمندی که راه را برای ضبط ویدئوی بهتر با دوربین‌های DSLR همواره کردند.

کانن با معرفی EOS R System در اکتبر ۲۰۱۸ مدعی شد این اکوسیستم امکانات جدیدی را به دنیای عکاسی تزریق می‌کند. یکی از محصولات مهم این دسته، دوربین حرفه‌ای فول فریم EOS R و همچنین لنزهای RF هستند که به‌خوبی توانایی‌های بالای کانن در زمینه‌ی تولید محصولات نوری را به‌تصویر می‌کشند. به‌علاوه محصولات دیگری نیز به گسترس هرچه بیشتر اکوسیستم EOS R کمک کردند. 

در سال ۲۰۱۹ کانن محصولات متنوع و جذابی را برای علاقه‌مندان به‌دنیای عکاسی در دسترس قرار داد که از بین آن‌ها می‌توانیم به دوربین فول فریم بدون آینه EOS RP در ماه مارس و همچنین یک دوربین DSLR با‌ نام EOS 90D در ماه سپتامبر اشاره کنیم. تلاش کانن برای بالا بردن تنوع محصولات عکاسی‌اش باعث شد این شرکت بتواند باری دیگر بیشترین سهم بازار جهانی را به‌خود اختصاص دهد و عملکردی بهتر از رقبایش داشته باشد.

کانن در حال حاضر روی تولید دوربین فول فریم بدون آینه EOS R5 کار می‌کند. در این دوربین حرفه‌ای از حسگر فول فریم CMOS جدیدی استفاده شده است که امکان فیلمبرداری مداوم با سرعت بالا را فراهم می‌کند. این دوربین عملکردی مثال‌زدنی در عکاسی خواهد داشت و از ضبط ویدئو 8K هم پشتیبانی خواهد کرد. افزون بر این موارد گفته می‌شود کانن در حال ساخت ۹ لنز RF جدید است که از بین آن‌ها می‌توانیم به مدل RF100-500mm F4.5-7.1 L IS USM اشاره کنیم. کانن قصد دارد لنزهای موردبحث را در سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. 

کانن در اطلاعیه‌ی خود اعلام کرده است که قصد دارد با قدرت روی بهبود فناوری‌هایش در زمینه‌ی تصویربرداری کار کند. بدین طریق کانن خواهد توانست تنوع محصولات اکوسیستم EOS را برای هر دو دسته‌ی دوربین‌‌های DSLR و بدون آینه بالاتر ببرد. کانن از طریق بالا بردن تنوع محصولاتش، مفاهیم جدیدی برای حوزه‌ی عکاسی تعریف خواهد کرد و تا بتواند به‌خوبی با نیازهای روزافزون کاربران در سراسر دنیا همگام شود. 

قائم‌مقام ارشد کانن در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در رابطه با این موفقیت جدید می‌گوید: «حفظ جایگاه نخست بیشترین سهم بازار دوربین‌های دیجیتالی دارای لنز قابل‌تعویض برای هفدهمین سال متوالی، موفقیتی جدید به‌شمار می‌آید که باید آن را جشن گرفت. این موفقیت همچنین تسلط و البته تعهد کانن در این بخش از بازار را تقویت می‌کند. کانن با داشتن محصولاتی که در بازار حرف اول را می‌زنند و EOS R5 نمونه‌ی دیگر آن‌ها خواهد بود، قصد دارد همچنان نوآوری‌های فنی و نوری را در تمامی محصولاتش به‌رخ بکشد».

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد عملکرد کانن دارید؟

قیمت دوربین، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های DSLR، بدون آینه و دیگر محصولات کانن نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکه‌تازی کانن در بازار جهانی دوربین‌های DSLR و بدون آینه برای هفدهمین سال متوالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..