تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا مدافع 32 ساله یوونتوس را می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پپ گواردیولا به منظور تقویت خط دفاعی منچسترسیتی از حضور لئوناردو بونوچی،مدافع 32 ساله ایتالیایی در ترکیب تیم تحت‌هدایتش استقبال می‌کند. این باشگاه انگلیسی البته کار سختی برای جذب مدافع ایتالیایی خواهد داشت، چرا که مدیران باشگاه یوونتوس قصدی برای از دست دادن یکی از ارکان اصلی خط دفاعی خود ندارند.

علاوه بر این که یوونتوس به این راحتی حاضر به واگذاری مدافع وسط ارزشمند خود نیست، وضعیت باشگاه محرومیت باشگاه منچسترسیتی هم در این خصوص بسیار تاثیرگذار خواهد بود چرا که بعید است بونوچی به تیمی بپیوندد که جایی در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.

254 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا مدافع 32 ساله یوونتوس را می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..