تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گپ و گفت با نماینده‌ای که حقوقش ۷میلیون تومان است /مهریه همسرم ۱۰۰هزار تومان است /۵ هزار پیامک در گوشی‌ام مانده بود که فرصت بررسی نداشتم

بخش هایی از این گفتگوی عیدانه را بخوانید؛

با همسرتان چگونه آشنا شدید؟

بنده و همسرم از طریق اقوام آشنا شدیم.

چه سالی ازدواج کردید؟

سال ۱۳۶۴. 

چند فرزند دارید؟

من سه فرزند دختر دارم که بزرگترین آنها متولد سال ۱۳۶۵ بوده و کارشناس ارشد معماری است، دومین دخترم متولد سال ۱۳۶۷ بوده و مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و آخرین فرزندم هم متولد سال ۱۳۷۹ بوده و امسال در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شد.

مهریه همسرتان چقدر است؟

مبلغ ۱۰۰ هزار تومان که عرف آن زمان‌ بود.

 معمولا به خانواده چه چیزی عیدی می‌دهید؟

بنده هرسال برای هرکدام از فرزندانم مبلغ ۵۰ هزار تومان را میان صفحات قرآن کریم قرار داده و هنگام تحویل سال به آنها عیدی می‌دهم.

با توجه به شیوع کرونا و قرنطینه بودن در خانه اکنون که بیشتر در منزل حضور دارید بیشتر به چه کارهایی می‌پردازید؟

 من به دلیل مسئولیت‌های کاری که دارم وقت کمی را به خانواده اختصاص می‌دهم و الان بهترین فرصت هست تا در کنار آنها باشم و همچنین به کارهای عقب افتاده و مطالعه بپردازم. همچنین به پیام‌های موکلان پاسخ داده و به امور آنان می‌پردازم چرا که حدود ۵ هزار پیامک در گوشی‌ام مانده بود که فرصت نداشتم آنها را بررسی کنم و بخشی از روز هم به برقراری تماس تلفنی با مسئولان و پیگیری مشکلات مردم می‌پردازم.

در چه دانشگاه و چه رشته‌ای درس خوانده اید؟

من دوره دکتری خود را در رشته برنامه ریزی درسی در دانشگاه علوم تحقیقات سپری کرده ام.

قبل از ورود به عرصه سیاست مشغول به چه کاری بودید و چه شد که وارد سیاست شدید؟

من در عرصه سیاست حضور داشته ام، اما این گونه نبوده که مسئولیتی داشته باشم، قبلا در آموزش و پروش به عنوان یک فرهنگی مشغول بوده ام و با توجه به شرایطی که در مجلس ششم وجود داشت تصمیم گرفتم که در مجلس هفتم کاندید شده و به پارلمان بیایم.

فیش حقوقی شما چقدر است؟

فیش حقوقی بنده از مجلس شورای اسلامی حدود ۷ میلیون تومان است و البته بنده اگر به عنوان هیات علمی در دانشگاه تدریس کنم حقوقم بیشتر خواهد بود.

حاضرید اموال خود را شفاف بیان کنید؟

بله من اولین کسی بودم که دارایی هایم را در سامانه ثبت اموال ثبت کردم.

۲۷۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گپ و گفت با نماینده‌ای که حقوقش ۷میلیون تومان است /مهریه همسرم ۱۰۰هزار تومان است /۵ هزار پیامک در گوشی‌ام مانده بود که فرصت بررسی نداشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..