تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی Honor 30S

استفاده از لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی Honor 30Sبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام شرکت آنر قرار است گوشی Honor 30S در ۳۰ مارس وارد بازار جهانی شود و حدود یک هفته پیش بود که اطلاعات نسبتا کاملی از آن منتشرشد؛ یکی از اطلاعات اصلی که دربار این گوشی منتشر شده بود، به دوربین این گوشی مربوط می‌شد که مشخص می‌کرد این گوشی از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد، اما اکنون برخی از منابع اعلام کرده‌اند که ماژول اصلی این گوشی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین به تازگی تصویری از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند گوشی جدید آنز به همراه زوم سه برابری اپتیکال وارد بازار خواهد شد.

این در حالی است که رندر‌های قبلی منتشر شده از این گوشی با تصویر جدید فاش شده از دوربین آن اختلاف دارد و نمی‌توان تشخیص داد که کدام یک از این تصاویر صحت دارد چرا که در اولین تصویر منتشر شده از این گوشی مشخص بود که فلاش دوگانه این گوشی در کنار لنز اول آن قرار دارد این در حالی است که تصویر جدید منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد فلاش این گوشی در کنار لنز میانی و درست در وسط گوشی قرار گرفته است و بالای این فلاش لوگوی AI به چشم می‌خورد.

استفاده از لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی Honor 30S

به هر حال هنوز نمی‌توان درباره دوربین و مشخصات ظاهری آن نظر قطعی داد و باید تا زمان معرفی آن صبر کرد. بر اساس اطلاعاتی که در گذشته از این گوشی منتشر شد، ظاهرا گوشی Honor 30S از پردازنده Kirin 820 استفاده خواهد کرد که قدرتی نسبتا بالا دارد، همچنین این گوشی از اینرتنت 5G پشتیبانی می‌کند و از شارژر ۴۰ واتی برای شارژ استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید استوری اینستاگرام برای ترغیب کاربران به ماندن در خانه

همچنین این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و با حافظه ۸ گیگابایتی رم و ۱۲۸ گیگابایتی داخلی وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی Honor 30S»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..