تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استون مارتین از پیشرانه V6 جدید رونمایی کرد

استون مارتین برای ساخت پیشرانه جدید ۳ لیتری V6 مجهز به توربوشارژر دوگانه تلاش می‌کند و به‌تازگی اولین ویدئو و تصاویر را از این پیشرانه جدید منتشر کرده است. پیشرانه‌ی خورجینی ۶ سیلندر جدید TM01 نام دارد، اولین پیشرانه طراحی داخلی استون مارتین از سال ۱۹۶۸ خواهد بود و در سال ۲۰۲۲ با ابرخودرو والهاها (Valhalla) به بازار عرضه خواهد شد.

Aston Martin V6 engine / پیشرانه خورجینی استون مارتین

پیشرانه‌ی V6 استون مارتین از پیکربندی «Hot V» بهره می‌برد که به آن امکان می‌دهد قدرت عالی و پشتیبانی بالا از برقی‌سازی داشته باشد و وزن آن را به کمتر از ۲۰۰ کیلوگرم برساند. این پیشرانه همچنین دارای سیستم کارتل خشک است و در ابرخودروی والهالا، با سیستم هیبریدی همراه می‌شود و همچنین طراحی شده تا تمام الزامات آلایندگی یورو ۷ را در آینده برآورده سازد.

Aston Martin V6 engine / پیشرانه خورجینی استون مارتین

مقاله‌های مرتبط:

یورگ راس، مهندس ارشد سیستم محرکه استون مارتین گفت:

این پروژه از ابتدا چالشی بزرگ بوده است. جمع کردن تیمی برای تحقق قدرت آینده استون مارتین، یک افتخار به شمار می‌رود. از همان ابتدای کار، ما آزادی تحقیق و نوآوری را به روشی داشتیم که در مدت زمان بسیار طولانی نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم. از همه مهم‌تر، ما می‌خواستیم چیزی ایجاد کنیم که متناسب با اسم TM01 باشد و چیزی بسازیم که پیشکسوت و مهندس پیش‌گام ما، تادک مارک را تحت تأثیر قرار دهد.

Aston Martin V6 engine / پیشرانه خورجینی استون مارتین

استون مارتین هنوز مشخصات فنی این پیشرانه را تأیید نکرده است. با این حال، اسناد رسمی ارائه شده به نمایندگی‌های مربوط به استون مارتین والهالا در سال گذشته تأیید کرد که خودروساز بریتانیایی ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت را برای آن به‌عنوان هدف نهایی در نظر دارد. همراه پیشرانه، جعبه‌دنده هشت سرعته دوکلاچه با الهام از خودروهای فرمول یک وجود خواهد داشت. استون مارتین انتظار دارد این ابرخودرو در مدت زمان ۲/۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن به بیش از ۳۵۴ کیلومتربرساعت برسد.

Aston Martin Valhalla hypercar / ابرخودرو استون مارتین والهالا

تولید استون مارتین والهالا در سطح جهانی تنها به ۵۰۰ دستگاه محدود می‌شود و قیمت آن ۸۷۵٬۰۰۰ پوند (بیش از یک میلیون دلار) خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استون مارتین از پیشرانه V6 جدید رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..