تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسش و پاسخ مهران مدیری و یکتا ناصر درباره رژیم همیشگی این بازیگر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته (سه‌شنبه ۵ فروردین) میزبان یکتا ناصر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

در بخشی از برنامه، مهران مدیری به نوع خورد و خوراک یکتا ناصر اشاره کرد و گفت: «شما همیشه، رژیم هستید چرا؟»

ناصر در پاسخ گفت: «به این دلیل که من عاشق لباس‌هایم هستم و دوست دارم همیشه آن‌ها را داشته باشم، به همین دلیل سعی می‌کنم تا چاق نشوم. البته به لطف سوفیا جان، دختر کوچکم، در دوران بارداری از لذت خوردن غذا به قدر کافی برخوردار بودم.»

در ادامه، مجری برنامه، از علاقه ناصر به شغل آینده فرزندش پرسید و ناصر گفت: «من نباید برای شغل آینده او تصمیم بگیرم، اما خوشحال می‌شوم که هنرمند شود ولی اگر بخواهد بازیگر شود، باید یک خود آزاری درونی داشته باشد.»

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسش و پاسخ مهران مدیری و یکتا ناصر درباره رژیم همیشگی این بازیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..