تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مختصر از معرفی نهایی جدیدترین نسخه خودروی لئون

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار تعداد بسیاری تصاویر خودروی کوپرا لئون، محصول شرکت سیات قرار شد تا در ۲۰ فوریه به جهان معرفی شود. این برند خودرو‌های اسپرت اسپانیایی، که یکی از اعضای خانواده VAG است، زیر مجموعه شرکت سئات و زیر سایه این شرکت قرار دارد. اخیرا شرکت تصمیم گرفت تا سرانجام اطلاعات مقدماتی را برای آرام ساختن طرفداران منتشر کند. شرکت کوپرا قرار شد تا از اولین اتومبیل لئونی رونمایی کند که لوگوی شرکت کوپرا را بر روی خود حمل می‌کند.

جزئیات خودروی معرفی شده

خودروی پلاگین هیبریدی لئون یک موتور ۱.۴ لیتری بنزینی با ۱۴۸ اسب بخار را با موتور الکترونیکی ۱۱۳ اسب بخاری همراه می‌کند. در کنار این دو یک باتری سیزده کیلووات بر ساعت وجود دارد که حضور گشتاور ۲۹۵ پوندی را امکان‌پذیر می‌کنند. این خودرو تا ۳۷ مایل بر ساعت را در حالت الکترونیکی طی می‌کند. در مقابل مدل پلاگین، نمونه استاندارد لئون از یک موتور ۲.۰ لیتری بنزینی توربوشارژ بهره می‌برد که ۲۴۲ الی ۲۹۸ اسب بخار را تولید می‌کند.

جزئیات مختصر از معرفی نهایی جدیدترین نسخه خودروی لئیون

این موتور در دو مدل هاچبک و واگن موجود است. گفتنی است که یک مدل انحصاری برای واگن‌ها وجود دارد که ۳۰۶ اسب بخار تولید می‌کند و از قابلیت رانش تمام چرخ‌ها برخوردار است. از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق Mac Pherson اشاره کرد که در هر چهار مدل رانندگی کاملا قابل استفاده است. این خودرو همچنین سه میلی‌متر سقف کوتاه‌تری نسبت به مدل‌های پیشین لئون دارد و ارتفاع آن نیز تغییر کرده است. بر طبق گفته‌های شرکت سازنده، ارتفاع بخش جلویی خودرو ۲۵ میلی‌متر و بدنه خودرو ۲۰ میلی‌متر نسبت به مدل‌های پیشین کاهش داشته است. تمامی این مدل‌ها از چراغ‌های تمام LED برخوردارند.

جزئیات مختصر از معرفی نهایی جدیدترین نسخه خودروی لئیون

این چراغ‌ها در قسمت عقبی خودرو نیز به صورت عرضی و پیوسته کشیده شده‌اند. در داخل این خودرو نیز صندلی‌ها به صورت اسپورت با طراحی خاص قرار داده شده‌اند که هماهنگی قابل توجه‌ای را با فرمان و کلید‌های حالت رانندگی، شکل می‌دهند. گفتنی است که داخل این بدنه نیز شامل یک نوار LED است که بر طبق حالت رانندگی تغییر می‌کند. همچنین طراحی این خودرو به صورتی انجام شده که خودرو گنجایش ۳۰ لیتر بنزین بیشتر را نسبت به مدل‌های پیشین خود دارد.

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مختصر از معرفی نهایی جدیدترین نسخه خودروی لئون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..