تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش خودروی مسافرتی سفارشی شورولت باقیمت ۱۸۰ هزار دلار

شورولت C30 RV مدل ۱۹۸۳، خودروی بازسازی‌شده‌ای بود که در نمایشگاه سما سال گذشته جلب توجه می‌کرد. این خودرو یادگار دهه‌ی ۸۰ است و ساخت کابین آن مانند یک منزل مجلل صورت گرفته است. این محصول، اکنون در نمایشگاه Grands Rapid Classics برای فروش گذاشته شده است.

این شورولت که با سلیقه‌ی فراوانی ساخته شده است، شکر قهوه‌ای (Brown Sugar) نام دارد؛ چراکه رنگ‌‌بندی که در طراحی نمای بیرونی و درونی خودرو استفاده شده است، همگی رنگ شکلات را القا می‌کنند.

شورولت مسافرتی

خودرویی که این محصول روی آن ساخته شده، یک شورولت کلاس C مدل ۱۹۸۳ است که خود، مجهز به کابین مسافرتی بوده است. سازنده، کابین قدیمی خودرو را برداشته و محفظه‌ی پیکاپ این وانت را دراز‌تر کرده است. با جاسازی کابین مسافرتی جدید و طراحی داخلی، این محصول آماده فروش شده است.

زیر کاپوت این شورولت، پیشرانه‌ی ۵/۳ لیتری V8 جنرال‌موتورز قرار دارد که قدرت آن به‌واسه‌ی یک گیربگس چهارسرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودروی جذاب، به تعلیق بادی مجهز است که به آن اجازه‌ می‌دهد ارتفاع خودرو را تغییر دهد؛ تا جایی که سپر جلو به زمین می‌چسبد.

شورولت مسافرتی

مقاله‌های مرتبط:

طراحی کلاسیک این محصول محدود به بدنه‌ی خودرو نمی‌شود. صندلی‌های آن از دوخت شطرنجی بهره می‌برند. در داخل کابین نیز، حس خانه‌های روستایی ایجاد شده است. همان‌طورکه انتظار می‌رود، این کابین دست‌ساز ارزان نخواهد بود. این محصول دارای برچسب قیمتی ۱۷۹ هزار و ۹۹۰ دلار است که برای یک خودروی مسافرتی بسیار جذاب جای تعجب ندارد.

شورولت مسافرتی

شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی شورولت مسافرتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش خودروی مسافرتی سفارشی شورولت باقیمت ۱۸۰ هزار دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..