تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه ارزان‌ترین مدل خودروی سایبرتراک در ماه دسامبر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هات ویلز تصمیم گرفته است تا با تولید و انتشار یک نمونه اسباب بازی کنترلی ماشین‌های سایبرتراک توجه کاربران را به خود جلب کند. این خودروی بسیار کوچک ساخته شده توسط شرکت Hot Wheels به همراه یک سری قابلیت و تجهیزات عرضه می‌شود و به خریداران این امکان را می‌دهد که ماشین کنترلی خود را شخصی سازی کنند. جالب‌ترین قسمت این شخصی سازی وجود برچسبی است که شیشه ضد ضربه خودروی سایبرتراک را به یک شیشه ترک خورده تبدیل می‌کند.

ارزان‌ترین مدل سایبرتراک

راحت‌ترین راه برای خرید یک خودروی سایبرتراک بدون پرداخت حداقل چهل هزار دلار، تهیه مدل کنترلی کوچک شرکت هات ویلز است که به نسبت یک به شصت و چهار ساخته شده است. با توجه به سایز متفاوت نسبت به دیگر محصولات این شرکت، خودروی اسباب بازی کنترلی همچنان در دسته بندی اندازه استاندارد شرکت هات ویلز قرار دارد. این خودرو برخلاف مدل‌های دیگر شرکت مذکور از یک سیستم دیگر برای رانش استفاده می‌کند. سایبرتراک کوچک مجهز به یک موتور الکترونیکی جکع و جور با باتری قابل شارژ است.

عرضه ارزان‌ترین مدل خودروی سایبرتراک در ماه دسامبر

به همراه این خودروی اسباب بازی یک کنترلر بی سیم نیز قرار دارد که به خریداران امکان هدایت کامل خودرو را می‌دهد. گفتنی است که این محصول قرار نیست تا ماه دسامبر منتشر شود، اما شرکت هات ویلز اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند هم اکنون این دستگاه را به قیمت بیست دلار در سایتشات خریداری کنند. همچنین اگر برخی علاقه‌مندان این محصول را در اندازه بزرگ‌تری ترجیح می‌دهند، شرکت مذکور مدلی را با ابعاد یک به ده ساخته که با جزئیات بسیار بیشتری عرضه خواهند شد و همچنان قابلیت کنترل از راه دور را خواهند داشت.

از جزئیات مدل بزرگ‌تر، در کنار برچسب شیشه شکسته، می‌توان به قابلیت باز و بسته کردن تخت پشت خودرو و تبدیل درب عقب به رمپ بارگذاری اشاره کرد. گفتنی است که این دستگاه با شارژ کامل قادر است تا یک ساعت و نیم فعالیت کند و همچنین چند حالت رانندگی متفاوت دارد. گفته شده که حداکثر سرعت این خودرو مطابق با ۲۵ مایل بر ساعت است. مدل بزرگ‌تر خودروی سایبرتراک قرار است تا با قیمت ۴۰۰ دلار به از ماه دسامبر به فروش برسد، این مدل همچنین تنها در تعداد بسیار محدودی ساخته شده است.

عرضه ارزان‌ترین مدل خودروی سایبرتراک در ماه دسامبر

بیشتر بخوانید: پست طنز ایلان ماسک درباره سرعت بالای پیشرفت بشر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه ارزان‌ترین مدل خودروی سایبرتراک در ماه دسامبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..