تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست قابل تامل امیر جدیدی درباره ویروس گرسنگی ؛ ویدئوی جالب پرویز پرستویی برای حال خوش مخاطبان

هنرمندانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

میلاد کی‌مرام هنرپیشه پرطرفدار سینما در آخرین پست اینستاگرام خود مطلب جالب و قابل تاملی را در رابطه با برخورد آدم‌ها باهم منتشر کرد که در ادامه آن را می‌خوانید:

همه‌ آدم‌هایی که ملاقات می‌کنی، همیشه ازت می‌پرسن شغلت چیه؟ متاهل هستی؟ خونه داری یا نه؟
انگار زندگی آدم لیست خرید سوپر مارکته! هیچ کس هیچ وقت ازت نمیپرسه خوشحال هستی؟
یه روزی به همه‌ این مشکلاتی که الان داری می‌خندی.
پ ن: یکم تو این روزا حواسمون به حال دل اطرافیامون باشه. خوشحالن؟ اگه نیستن کاش بتونیم با یه روی خوش حالشونو خوب کنیم. دمتون گرم. حواستون به دلاتون باشه.

هنرمندان

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود ویدئوی جالبی را برای عوض شدن حال مخاطبان منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

هنرمندان

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون در شبکه اجتماعی خود با استفاده از هشتگ #در_خانه_بمانیم نوروز 99 را به مخاطبان و طرفدارانش تبریک گفت . نوشت: «ای روزگار در سال نود و نه یه راه نفس بهمون بدی، مابقیشو خودمون بلدیم، چشم بسته می‌ریم.
سال نو مبارک. سلامت باشین و برقرار.»

هنرمندان

مژده لواسانی مجری محبوب رسانه ملی ضمن انتشار عکسی قدیمی به همراه شعری، صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد و نوشت:

(اول بگم که عکس قدیمى و آرشیویه به خدا، من هم در خانه ماندم و هرگز سفر نمیرم)

گروهی بر آنند کاین مرغ شیدا
کجا عاشقی کرد؛ آنجا بمیرد

شب مرگ از بیم، آنجا شتابد
که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم
ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

چو روزی از آغوش دریا برآمد
شبی هم در آغوش دریا بمیرد

تو دریای من بودی آغوش واکن
که می‌خواهد این قوی، زیبا بمیرد...

مهدى حمیدى شیرازى
عکس جدید نیست؟!
سال‌ها پیش از کرونا گرفته شده و از معدود خاطرات من از تعامل با حیوانات، بدون ترس است!
زیبا بود و مغرور
حرف زدیم
دوست شدیم
عکس گرفتیم
و هر کدام به خانه‌های خود بازگشتیم؟!

هنرمندان

 گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون ویدئویی را از صحبت‌های مرضیه برومند در اینستاگرامش منتشر کرد که این هنرمند پیشکسوت مردم را برای ماندن در خانه توصیه می‌کند

«فکر می‌کنم به حرف خانوم مرضیه برومند باید گوش داد.
من که هم شاگردشون بودم و هم دستیارشون و همیشه به حرف هاشون گوش می‌دادم؛ و امروز با پیام به این مهمی مثل همیشه دل نگرون من و شما و ایران هستند.
مرضیه جون ممنونم که مثل همیشه همراه ایران هستید»

هنرمندان

امیر جدیدی هنرپیشه توانمند سینما در استوری اینستاگرام خود متن جالب و خواندنی را درباره ویروس گرسنگی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

هنرمندان

.ترلان پروانه بازیگر کم سن و سال سینما در استوری اینستاگرام خود و در واکنش به سفر  رفتن برخی هموطنان،  مطلبی را منتشر کرد

هنرمندان

.جواد عزتی هنرپیشه طنز سینما و تلویزیون تصویر بامزه و جالبی را در استوری خود بارگذاری کرد

هنرمندان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست قابل تامل امیر جدیدی درباره ویروس گرسنگی ؛ ویدئوی جالب پرویز پرستویی برای حال خوش مخاطبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..